Uncategorized

Purina One 21 dagen test

Ik ben lid van The Insiders, waarbij je producten kan testen of het wat is en dit met anderen delen.
Deze keer hebben zij samen met Purina One de 21 dagen test georganiseerd.
Mijn kat Katie was proefpersoon. (Proefdier klinkt niet zo netjes.)

Purina One heeft de 21 dagen test als volgt beschreven:

Dag 1:
“Op de eerste dag van de 21 dagen test merk je onmiddellijk een gezonde eetlust bij je kat: ze vindt het lekker en geniet van de heerlijke Purina ONE smaak!”

7 dagen:
“Na 7 dagen zal je merken dat je favoriete huisdier een hoger energieniveau heeft.”

14 dagen:
“7 dagen later merk je dat de spijsvertering van je kat verbetert, wat resulteert in een kleinere, stevige stoelgang.”

21 dagen:
“Na 21 dagen krijgt je lieveling een glanzende vacht, een zachte huid en een heldere blik.”

Eindresultaat:
“Je merkt de werking van Purina ONE niet alleen aan de uitstraling van je kat en aan een gezondere stoelgang. Purina ONE ondersteunt bovendien een goede werking van het immuunsysteem. Overtuig jezelf en hou dag na dag de evolutie bij via de exclusieve Online 21 dagen test.”

Mijn verhaal
Wat Purina One mij vertelde over de 21 dagen test, hier was ik wel benieuwd naar en daar kom ik later op terug.

Op 13 april kon ik eindelijk de doos kattenvoer ophalen. En dit was voor mij even een flink gedoe, aangezien ik niet meer thuis woon en deze in de route op lag naar mijn werk. Ik woon net op kamers in Leiden dus ik had ook nog twee flinke tassen mee voor het weekend en onderweg in Aalsmeer bij het Kialapunt mijn Insinderspakket ophalen. Om met twee tassen en een zware doos weer verder te gaan met het OV :P.

De volgende dag heb ik de doos bij mijn ouders afgeleverd en uitgepakt! (Niet helemaal waar, ik had de doos al open gemaakt en testzakjes bij mijn vriend achtergelaten voor zijn kat.)

De doos bevatte de volgende inhoud:
– 1 Purina ONE kattentunnel
– 1 maatbekertje
– Veel kortingsflyers
– Een stapeltje Ansichtkaarten met de Purina ONE kat afgebeeld
– Een campagneboekje
– Een blok met vragenlijsten van Purina ONE
– 3 grote zakken kattenvoer Purina ONE sterilcat brokken
– 16 proefmonster zakjes in Adult en Sterilcat 

 

 Bij mijn vriend een zakje Purina One Adult in het voerbakje van zijn kat gedaan! Zij krijgt al een ander soort Purina One voer. Kat Sjockie vond het erg lekker!
 Katie die de tunnel eigenlijk maar niks vind. Ik heb er brokjes ingedaan zodat ze de tunnel ging ontdekken en op jacht naar de losse brokjes.

 

 

 

Het is een echte heldin op sokken. 🙂

Inmiddels zitten we ongeveer 21 dagen verder.
Mijn moeder en ik hebben ons niet helemaal aan de regels gehouden. We hebben Katie Purina One kattenvoer gegeven, maar ook haar gewone vertrouwde huismerk AH brokken. ‘S ochtends krijgt ze een bakje AH brokken en ’s avonds nadat wij gegeten hebben nog een bakje Purina One brokken. Om 17:00 uur krijgt ze ook een half zakje brokken in saus.

De 21 dagen test 
Dag 1:
Poeslief begon de 1e dag met een in de ochtend een bakje AH brokken en ’s avonds een bakje Purina One brokken. Vooral dat laatste was erg snel op! En ze heeft er van genoten.

7 dagen:
Nou een hoger energieniveau heeft ze er niet van gekregen. Ze is nog altijd lekker lui en gaat haar eigen gangetje. Wel zit het goede weer mee en gaat Katie vaker naar buiten en is ze actiever.

14 dagen:
Nu zou de spijsvertering verbetert moeten zijn. Helaas woon ik niet meer bij mijn ouders en als ik daar ben, ga ik geen blik in de kattenbak werpen. Dat ging me iets te ver :P.

21 dagen:
De heldere blik en de glanzende vacht had ze al en deze zijn wel verbeterd. Een zachte huid, daar heb ik mij niet zo bezig mee gehouden.

Eindconclusie 
Het belangrijkste vond ik dat Katie de brokjes lekker vond en er van genoot. Dit heeft ze zeker gedaan!
Wel zat er genoeg voer bij om het nog lang te kunnen testen en Katie lekker te verwennen. Als dit op is, schakelen we gewoon weer over na de AH brokken. Kortom het werkt goed voor de kat en is erg lekker!
Purina One en The Insiders bedankt voor het testen van het kattenvoer!

Heb je een kat? Zou je dan ook Purina ONE kattenvoer gaan kopen?

Liefs,
Jessica en een miauw van Katie!

Geef een reactie

