boeken·lezen·review

Review: boek Het geheim deel 1 van de vijf-delige Dawn serie

Lieve lezers,

Een nieuwe item op mijn blog. Een review over een gelezen boek.
Het boek Het geheim deel 1 uit de vijf-delige Daw-serie, geschreven door Virginia Andrews, heb ik pas aangeschaft voor een klein prijs van € 3,99 bij de Trekpleister.

De serie die uit vijf delen bestaat, draait om de hoofdpersoon Dawn.
Dawn en haar oudere broer Jimmy komen op een exlusieve school terecht, waar hun vader Ormand concierge is. Hier komt Dawn in aanraking met Philip Cutler, een zoon van een van de rijkste families uit de omgeving.
Als het steeds slechter met haar moeder gaat, verandert alles plotseling en niets gaat meer zoals het was.

Meer kan ik echt niet verklappen, anders verraad ik teveel hoe het afloopt!
Ik had het boek in ongeveer anderhalve dag uit.
Als ik ergens helemaal in zit met boeken kan ik niet meer stoppen met lezen.

Zelf ben ik erg benieuwd naar deel 2 en deze zal ik dan ook snel gaan aanschaffen!

Heb je weleens boeken van Virginia Andrews of boeken uit deze serie gelezen?
Vindt je de boeken lekker weg lezen of totaal niet?
Laat het me weten!

Liefs,
Jessica

Geef een reactie

