persoonlijk

Birthday wishes

Vier mei word ik al weer 24 jaar!
Dat is natuurlijk tijd voor een feestje.

Cadeautjes zijn niet verplicht, de aanwezigheid + gezelligheid van vrienden en vriendinnen staan hoger op het lijstje bij mij. Je hebt altijd mensen die vragen wat je graag zou willen hebben. Ik heb voor de zekerheid maar een lijstje opgesteld.
Ik heb nog een aantal items op mijn wishlist staan, maar ook nog een aantal andere items die ik nog graag zou willen aanschaffen. Met deze wishlist kan mijn visite nog wat ideetjes opdoen als ze een cadeautje willen geven.

 

Op de dag zelf ga ik het met familie vieren en 5 mei ga ik het vieren voor vrienden. Ja, op maandag en tegelijk met Bevrijdingspop in Haarlem! Ik woon letterlijk tegenover het park waar Bevrijdingspop wordt gehouden, dat lijkt mij gezellig.

Van mijn ouders, vriend en opa en oma vraag ik een ‘Mi Moneda ketting met munten’.
Je kan het merk ‘Mi Moneda’ vinden op: Boumanonline , maar je zou ook eens kunnen kijken bij  V&D als je ‘Mi Moneda’ ook heel mooi vindt.

 

 

 

 

 

Ik vind van die ‘doeboekjes‘ of leuke receptenboeken ook altijd leuk. Met deze boeken zou je me zeker kunnen verblijden. Volgens mij zijn alle boeken te krijgen op ‘bol.com’.

How to be an explorer of the world – Keri Smith
Het grote nutella kookboek

 

 

My Future listography

 

 

Q&A a day – 365 questions a day

 

 

The Non-planner date-book – Keri Smith

Ik haak graag en daar zijn zeker nog interessante boeken voor te vinden die nog wel een weg mogen bewandelen naar mij toe. Je kan me hier heel erg blij mee maken. Wol van de ‘Zeeman’ vind ik fijn om mee te haken, ook daar kun je me mee verblijden.

 

Kristel Klukkert – Ik hou van Holland & haken. O.a. te krijgen bij ‘Pipoos’.

 

100 Granny Squares – Leonie Morgan. O.a. te krijgen bij ‘Boekenvoordeel’.

 

Aapjes haken – Christel Klukkert- O.a. te krijgen bij ‘Pipoos’ of ‘bol.com’.
High Thea haken – Christel Klukkert – O.a. te krijgen bij ‘Pipoos’ of ‘bol.com’.

Ik ben ook gek op bordspelletjes of kaartspelletjes. Met deze spellen kan je me ook heel blij maken.

 

Saboteur – o.a. te koop bij ‘bol.com’.

 

Varkens pesten – o.a. te koop bij ‘bol.com’

 

Uitbreidingen voor het kolonisten kaartspel. Dit is het voorbeeld ‘handel en wandel’. De enige uitbreiding die ik hiervan heb is ‘politiek en intrige’, die hoef je me niet te geven ;P. O.a. te koop bij ‘bol.com’

 

Detectives en thriller boeken lees ik graag. Bijvoorbeeld dit boek van Esther Verhoef. O.a. te koop bij ‘bol.com’.

Andere cadeau suggesties zijn verzorgingsproducten van o.a. ‘De tuinen’ Of Etos puur natuur lijn. Ik gebruik op het moment meer natuurlijkere producten. Nagellak is hierbij een grote uitzondering! Alle nagellak is welkom 😛
Een bos bloemen is om blij  van te worden. Mocht je het nou echt niet weten,  cadeaubonnen van de V&D zijn ook welkom.

Het allerbelangrijkste is nog dat vrienden en vriendinnen gezellig aanwezig zijn, cadeautje vind ik niet verplicht, maar als je toch iets wilt geven, is de bovenstaande lijst een idee met wat je me zou kunnen geven. Wat je me absoluut niet hoeft te geven is bodylotion! Juk, ieuw, bah. (Zie ook DZP doel 54)

Wat doen jullie altijd met verjaardagen? Geven jullie suggesties? Of vind je het belangrijker als iedereen aanwezig is en je een gezellige avond hebt? Laat maar weten!

Liefs,
Jessica

Geef een reactie

