boeken

Boeken – De 50/50 moorden door Steve Mosby

Ik heb de smaak weer te pakken en heb nu al twee boeken gelezen. Het eerste boek wat ik uit las, ging over Norton, een kat in Frankrijk ging wonen met zijn baas. Norton ging overal mee naar toe. Het boek las niet lekker weg en toen het boek uit was, was ik blij!

Ik begon in een ander boek en een categorie die meer bij mij past: detectives en thrillers. Het boek de 50/50 moorden geschreven door Steve Mosby was heel spannend kan ik je vertellen!
Lees gauw meer over mijn mening en waarom je het boek zou moeten lezen.

Het boek gaat over een agent Mark Nelson die als nieuwkomer wordt toegevoegd aan een onderzoeksteam dat op zoek gaat naar de 50/50 moorden moordenaar.
Rechercheur John Mercer heeft de leiding in deze zaak en stuurt de nieuwe agent Mark Nelson aan. Mark raakt gelijk diep in de zaak betrokken. Het wordt duidelijk dat er niet veel tijd over is om de moordenaar te vinden en tegelijkertijd een slachtoffer te redden. Ook hij doet alles om de moordenaar te vinden.

‘Hij verschuilt zich in je huis. Volgt je wekenlang. Weet alles van jou en je geliefde. En dan slaat hij toe…. Wat zou jij doen wanneer de 50/50 moordenaar jou en je geliefde uitkiest om zijn duivelse spel te spelen?”

Mijn mening:
Het boek leest gemakkelijk weg. Ik las het in twee dagen uit en zat helemaal in het verhaal. Je leest niet alleen over de gedachten van Mark en John, maar ook over de slachtoffers en de psychopaat. Er zitten zeker spannende momenten in, waar je graag wilt doorlezen om te weten hoe het afloopt. In het begin had ik een vermoeden wie de dader zou kunnen zijn, maar of dit ook echt zo was, ga ik niet vertellen. Daarvoor raad ik je aan om het boek zelf te gaan lezen.
Eindoordeel: een 8.
Ps. Mijn boekenchallenge kan je hier volgen: Boekenchallenge.
Lees jij veel boeken? Wat zijn jouw favoriete genres?
Liefs,
Jessica
Geef een reactie

