day zero project·persoonlijk

Day Zero Project – 101 doelen in 1001 dagen!

Afbeelding van internet.

In menig blogland is ie al voorbij gekomen: ‘Day Zero Project’!
Ik ben een lijstjes mens en een doelen mens, dus 1 + 1 = 2!!
Ik heb 101 doelen opgesteld die ik 1001 dagen ga halen.
In eerste instantie kwam ik niet aan 101 doelen, maar als je eenmaal typt en denkt, komen de ideeën vanzelf.
Benieuwd naar mijn doelen? Lees dan gauw verder.

Mijn Day Zero Project start op 5 november 2013 en eindigt op 2 augustus 2016.
De vorderingen in mijn Day Zero Project kun je volgen op: Day Zero Project

Day Zero Doelen (0/5)
1. Bedenk 101 doelen
2. Voor ieder behaald doel 2,- in een speciale spaarpot doen.
3. Voor ieder niet behaald doel aan het eind van DZP het dubbele in de spaarpot doen.
4. Aan het eind van DZP iets leuks kopen voor mijzelf.
5. Laat af en toe weten op je blog hoe het met je DZP gaat.

Studie / werk (0/8)
6. Mijn propedeuse halen van de pabo. (Nog 1 verslag verwijdert van mijn P!)
7. Het tweede schooljaar pabo halen.
8. Het derde schooljaar pabo halen.
9. Vierde jaar pabo halen. Op naar mijn diploma!
10. Een cursus volgen wat mij leuk lijkt.
11. Een buitenland stage doen.
12. Een cursus Engels volgen.
13. Mijn cursus Assistent Drogist halen.

Persoonlijk (0/13)
14. Foto’s van 2010 uitzoeken, bestellen & inplakken in een fotoalbum.
15. Foto’s van 2011 uitzoeken, bestellen & inplakken in een fotoalbum.
16. Foto’s van 2012 uitzoeken, bestellen & inplakken in een fotoalbum.
17. Foto’s van 2013 uitzoeken, bestellen & inplakken in een fotoalbum.
18. Foto’s van 2014 uitzoeken, bestellen & inplakken in een fotoalbum.
19. Investeren in een auto of scooter.
20. Katie, mijn kat, een week/midweek laten logeren bij mij in mijn studentenkamer.
21. Katie, mijn kat, laten fotograferen of schilderen.
22. Een huisdier nemen & deze verzorgen en vertroetelen tot het eind.
23. Met oma een dagje op stap.
24. Mijn 25e verjaardag groots vieren. (eerst nog 24 worden :P)
25. Investeren in een nieuwe en goede fotocamera.
26. Een fotografie cursus volgen.

Liefde (0/7)
27. Samenwonen
28. Naar Disneyland Parijs.
29. Naar drie verschillende dierentuinen gaan (0/3)
30. Terschelling bezoeken.
31. Samen in een hotel slapen.
32. Vijf keer samen uiteten. (0/5)
33. Picknicken met mijn vriend.

Reizen /  uitstapjes (0/15)
34. Naar de Efteling / Winter Efteling.
35. Een ballonvaart doen.
36. Op wintersportvakantie gaan.
37. Een toertocht schaatsen.
38. Stap in de trein zonder van te voren te bedenken waar je uitkomt. (0/2)
39. Op vakantie naar Hongarije.
40. Op vakantie naar Tjechië.
41. Naar London.
42. Naar Barcelona.
43. Een weekendje weg met een vriendin(nen)
44. Een kerstmarkt in Duitsland bezoeken.
45. Naar de Primark in Essen (Duitsland).
46. Vijf keer naar een theatervoorstelling. (0/5)
47. Drie musea bezoeken. (0/3)
48. Twee musicals bezoeken. (0/2)

Geocachen (0/5)
49. 500 geocaches vinden.
50. 1000 geocaches vinden.
51. Een geocache event bijwonen.
52. Mijn travelbug laten reizen volgens zijn doel en terug laten keren naar de thuiscache. (Mijn travelbug reist al! :P)
53. Investeren in geocache uitrusting.

Beauty (0/4)
54. Mijn acht bodylotions en bodybutters opmaken.(Ik hou er dus echt niet van!) (0/8)
55. Overstappen naar natuurlijke producten bij verzorging en make-up.
56. Bamboekwasten aanschaffen van het merk Zoeva.
57. Kwasten van het merk Ecotools aanschaffen / proberen.
58. Twee potjes nagellak opmaken. (0/2)

Films / boeken / series (0/8)
59. 300 films kijken. (0/300)
60. Alle disneyfilms kijken.
61. Films kijken die beginnen met alle letters van het alfabet. (0/26)
62. 1x de moviechallenge halen. Dus 100 films in een jaar kijken. (0/100)
63. De serie Grey’s Anatomy vanaf het begin kijken tot nu.
64. McLeod’s Daughters helemaal opnieuw kijken, inclusief de film.
65. 60 boeken lezen. (0/60)
66. Boeken uitzoeken & naar de kringloop brengen of verkopen op marktplaats.
67. Ga 15x naar de bioscoop. (0/15)

Sociaal (0/4)
68. Een surprise verjaardag voor iemand organiseren.
69. Doneer drie keer aan een goed doel. (0/3)
70. Vijf mensen zomaar een bos bloemen geven. (0/5)
71. Een high tea organiseren.

Studentenkamer / inrichting (0/8)
72. Op zoek naar kaarsen op basis van ecosojawas.
73. Grote kussens aanschaffen voor op de bank.
74. Een of twee luie stoelen aanschaffen.
75. Tweepersoonsdekbed + overtrekken aanschaffen.
76. Een nieuw goed slaapkussen aanschaffen (voor mijn vriend bij mij thuis)
77. 100 items weggeven, weggooien of naar de kringloop brengen. (0/100)
78. Planten kopen en onderhouden.
79. Alle accessoires / decoratie uitzoeken.

Creativiteit / random (0/15)
80. DIY Scrabble magneetletters maken.
81. DIY Japans snoep.
82. Een fotoshoot doen.
83. Keyboord / piano lessen volgen of zelf leren.
84. Een puzzelboek volledig invullen.
85. Vijf keer iets haken.(0/5)
86. Een plaid haken d.m.v. Granny Squares.
87. Weer een keer x-boxen.
88. Een bordspelletjesavond organiseren.
89. Een paar mooie pumps / hakken kopen.
90. Een naaimachine aanschaffen.
91. Je nagels elk in een andere kleur lakken.
92. Koop een kraslot.
93. Koop een staatslot.
94. Iets op e-bay kopen.

Koken / eten (0/6)
95. Zomaar cupcakes maken en weggeven.
96. Maak een oreotaart.
97. Drie keer boodschappen doen op de markt. (0/3)
98. Drie keer een ingewikkeld recept maken. (0/3)
99. Een week lang geen vlees eten.
100. Eigen groente en fruit kweken + de oogst opeten.

The End (0/1)
101. Stuur een kaartje naar jezelf als dit je laatste doel is wat je moet halen. Feliciteer jezelf ermee.

Nu de lijst klaar is, krijg ik er helemaal zin in! Klik bovenaan even door naar mijn DZP pagina. Ik ben namelijk al met een paar doelen bezig en zelf al één  behaald!

Hebben jullie ook een Day Zero Project of zin om er één te maken?
Laat het me weten.

Liefs,
Jessica

Een gedachte over “Day Zero Project – 101 doelen in 1001 dagen!

Geef een reactie

