Uncategorized

Day Zero Project – Doel 91: Lak je nagels in elk een andere kleur

Tijd voor een update over mijn Day Zero Project!
Ik startte op 5 november 2013 met mijn DZP en ben nu bijna 2 maanden bezig. DZP
Mijn nagels in elk een andere kleur lakken was een doel van mijn DZP.
Lees gauw verder om te kijken welke kleuren ik uitkoos voor een vrolijke boel!


Ik koos 10 leuke kleuren uit. Namen zou ik zo gauw even niet weten. Ik vind het leuker om het te laten zien. Mocht je hier nu vragen over hebben, laat het in een reactie achter.

De nagels:
Het eindresultaat:

Heb jij een Day Zero Project?
Zou jij je nagels in elk een andere kleur lakken?

Liefs,
Jessica

Een gedachte over “Day Zero Project – Doel 91: Lak je nagels in elk een andere kleur

Geef een reactie

