ebay

Day Zero Project – Doel 94: Ebay aankopen

Day Zero Project, ook wel beter bekent als DZP! Een DZP bestaat uit een lijst van 101 doelen die je in 1001 dagen wil behalen. Doel 94: iets op ebay kopen, was er hier een van.

Mijn DZP kan je hier volgen: Day Zero Project

Nadat mijn vriend wist hoe ebay werkte, gingen bij mij de alarmbellen af. Ik dacht: hé, hoor ik dat nu goed?!?!?!? Ja, ik hoorde het goed. Me vriend hielp mij met paypal en ebay uitleggen, was het even geduld hebben. Ondertussen was ik aan het rondkijken op ebay. Het walhalla met allerlei goedkope spulletjes overal ter wereld. Ik kwam veel leuke dingen tegen, maar besloot toch maar even rustig aan te doen. Je moet tenslotte ook nog wachten tot iets binnenkomt. Het kan zo maar een maand duren!

Kijk gauw mee, naar wat ik allemaal kocht op ebay!

De eerste bestelling die ik deed, was een telefoonhoesje. Ik had net een nieuwe telefoon, de Huawai P6. Ik wilde er een flipcase bij, het liefst in een leuk kleurtje.
Ik bestelde dit barbieroze hoesje.

Ik kocht een ‘infinity’ armbandje. Eigenlijk wilde ik een ketting. Die vond ik toch net wat te duur.
Het armbandje vind ik een grote flop. Ik heb hele smalle polsen, waardoor het armbandje van mijn hand af glijdt. Ik zou het armbandje misschien nog als enkelbandje kunnen dragen.

 

Ik kocht ook infinity above knuckle ringen in een setje van 3. ‘Goud’, ‘zilver’ en zwart. Ik vind het leuke ringen en verwachtte er niet te veel kwaliteit van. Eigenlijk precies goed.

Dat waren al drie bestellingen op ebay! Ik kwam nog meer leuke spulletjes tegen. Zo bestelde ik nog een set van 5 transparante nagelwieltjes. Kan ik weer een keer alle nagellak bekijken in mijn stash en swatches maken.

 

Ik vond deze leuke ketting op ebay. Ik was aan het zoeken op blogs naar ebay aankopen, waar ik deze ketting tegen kwam. Die wilde ik ook. Deze ‘triangle pendent chain’ viel mij niet tegen. Stiekem vind ik dit zwart/witte driehoekje leuk!

Een setje ‘ergonomische haaknaalden’. Het komt natuurlijk van ebay. Ik verwacht er niet al te veel van, maar je weet tenslotte maar nooit. Als je haakt, kan je nooit genoeg haaknaalden hebben. Ik ben nu vooral aan het zoeken naar haaknaalden die fijn haken voor mij. Inmiddels heb ik ze een tijdje in gebruik en ze werken fijner dan gewone haaknaalden.

 

 

Voor mijn moeder bestelde ik nog een telefoonhoesje.  Helaas kwam het telefoonhoesje kapot binnen. Super jammer! Dan maar een nieuw hoesje bestellen bij  een andere verkoper.

Dit waren al mijn ebay aankopen. Ik ben nog best wel bescheiden gebleven. Bestelde er zelfs iets voor mijn moeder. Ebay heeft nog veel meer leuke spulletjes. Ik moet me wel inhouden om er niet nog meer te kopen!

Kopen jullie wel eens wat op ebay? Heb je nog ebay aanraders? Wat is jouw ervaring met ebay? Laat graag even een reactie achter. Ik ben benieuwd!

Liefs,
Jessica

Geef een reactie

