review

Review – Cattier Paris tandpasta met klei verfrissend

In mijn weg naar natuurlijkere producten hoort uiteraard tandpasta thuis. Ook tandpasta kan je vervangen voor natuurlijkere exemplaren. Bij bol.com kocht ik deze tandpasta van Cattier Paris.
De tandpasta heb ik nu een lange tijd in gebruik en nu kan ik je echt laten weten wat ik vind van deze kleitandpasta.



Het doosje is simpel, maar strak vormgegeven. Het logo van het merk staat erop, net als dat het tandpasta met klei is en welke smaak. Rechts op het doosje staat nog klein vermeld dat er 0% fluoride en 0% parabenen in zit! Dat beloofd al wat! Daarnaast bevat het etherische muntolie.

Cattier Paris zegt over de tandpasta:

Gegevens Merk: Cattier Paris
Soort: Tandpasta met klei
Smaak: Verfrissend
Inhoud: 75 ml
Prijs bij bol.com: € 6,99
Certificaties: Ecocert
Geschikt voor: Volwassenen

Ingrediënten:

 

Mijn mening
Ik heb de tandpasta al ruim 4 weken in gebruik. Ik dacht de allereerste keer, dat ik de tandpasta gebruikte, dat het heel raar zou smaken en best wel naar klei zou proeven. Echter was dat dus totaal niet het geval. Het viel reuze mee.
De muntsmaak vond ik tegenvallen. De tandpasta had eigenlijk niet echt een smaak.
Wel is de tandpasta een stuk milder en zachter dan een gewone tandpasta. Ik merk wel dat mijn tanden iets geler worden. Ik kan niet zeggen of dat nu komt, omdat ik weer een beugel heb of dat het door de tandpasta komt.

 

 

 

Na ruim 4 weken gebruiken vind ik de tandpasta niet slecht, maar ook niet goed genoeg om opnieuw te kopen.
Ik ga zeker nog op zoek naar andere natuurlijkere tandpasta’s. Mondverzorging is belangrijk en het liefst met zo min mogelijk ingrediënten. Alles wat overbodig is of niet nodig mag van mij wegblijven uit tandpasta. Wel maak ik de tube netjes op, want weggooien is zonde!

Eindoordeel: 6

Liefs,
Jessica

Een gedachte over “Review – Cattier Paris tandpasta met klei verfrissend

Geef een reactie

