review

Review – Tangle Teezer

De ‘Tangle Teezer’
Je hebt er vast wel over gehoord of er is een product wat er sprekend op lijkt.
De Tangle Teezer is de haarborstel die er voor zorgt dat je haar minder beschadigt als een gewone haarborstel.

Ik bestelde de Tangle Teezer bij Hair and Beauty Online. Ik heb gekozen voor een roze en een zwarte Tangle Teezer. Her en der heb ik al over de borstel gelezen en ik wilde weten of dit zou helpen mijn haar beter te verzorgen.

 

Mijn bestelling werd keurig netjes geleverd in een kleine doos met vulling. Ik ben even de naam kwijt hoe de vulling heet, vind het zonde als de producten al rammelend aankomen.

De Tangle Teezer heeft veel weg van een paardenborstel, althans zo vond mijn vriend het er uitzien.
De borstel ligt makkelijk in de hand en is geschikt voor rechtshandigen, vanwege de rondingen in de borstel.
Wat een deze borstel anders maakt dan een gewone haarborstel, is dat de Tangle Teezer uit één geheel bestaat en bevat geen bolletjes op de top. De staafjes of puntjes zijn veerkrachtig en bewegen mee terwijl je, je haar kamt. Ook is de Tangle Teezer kleiner als een normale haarborstel en is dus makkelijk mee te nemen.

 

Via google of Hair and Beauty Online kun je de borstel zoeken en bestellen. Er is keuze in verschillende kleuren. Per webshop/site verschilt de prijs vaak iets, net als de verzendkosten. Let daar dus op, als je van plan bent de Tangle Teezer te bestellen.

Ik heb de borstel nu een tijd in gebruik en helpt beter bij het uithalen van klitten. Ook heb ik minder klitten in mijn haar. Het werkt net als een gewone borstel, begin bij de punten van je haar en werk langzaam van onder naar de bovenkant van je haar. Wel in bewegingen die gaan van boven naar beneden.
Zelf ben ik een linkshandige, maar ik er prima mee overweg.

De achterkant is niet heel spectaculair, maar de naam Tangle Teezer staat erop gedrukt.


Eindoordeel:
+ Gemiddeld rond de € 12,- per Tangle Teezer
+ In veel kleuren te verkrijgen
+ Geschikt voor alle haartypen
+ Minder klitten in mijn haar
+ Klein
+ Makkelijk mee te nemen
+/- Geschikt voor rechtshandigen (vind ik niet, ben zelf linkshandig)
–  Lastig te verkrijgen in de gewone winkels
+ Beter online te verkrijgen

Wat vind jij van de Tangle Teezer?

Liefs,
Jessica

5 gedachten over “Review – Tangle Teezer

Geef een reactie

