tag

Tag – And that’s who I am

Hier kan ik echt van genieten.

Een leuke en persoonlijke tag! Voor de tag ‘… and that’s who I am tumblr‘ heb ik een aantal afbeeldingen uitgekozen, die echt iets over mij zeggen.
Kijk gauw verder, dan vertel ik je er meer over.

Ik vind het heerlijk om lijstjes te maken. Boodschappenlijstjes, to-do lijstjes voor school, bloggen of wat ik voor een dag allemaal wil doen. Van die lijstjesboekjes staan dan ook nog op mijn wishlist voor 2014.

Twijfelen ben ik ook goed in. Ik volg nu de opleiding PABO, maar het loopt op stagegebied niet zo lekker. Doorgaan, stoppen… ik twijfel nog. Stiekem wil ik nog gewoon doorgaan en juf worden. Werken met kinderen vind ik leuk.

Liefde voor mijn kat Katie. Ik woon op kamers en als ik weer thuis ben bij mijn ouders is ze altijd even boos op me. Het is frustrerend voor een kat als je altijd weet dat naast mijn ouders, ik en mijn broertje weer thuis komen. Helaas voor haar wonen we allebei op kamers en is het thuis niet meer zoals het was. Als ik bij mijn ouders ben, dan moeten Katie en ik altijd uitgebreid knuffelen, na haar moppersessie. Mocht ik ooit op mijzelf gaan wonen of samenwonen, dan hoop ik dat Katie met mij mee kan! En in het weekend knuffel ik Miep, de kat van mijn vriend. 🙂

Jakkie, gadver bah! Ik hou niet van zeevoedsel, zoals vis of garnalen. Misschien speel ik wel vals als ik zeg, dat ik alleen kibbeling, vispatat of vissticks eet. Maar de rest… ik gruwel ervan!

Mijn sterrenbeeld is een stier. Ik ben altijd jarig op dodenherdenking, 4 mei om precies te zijn. Verder zeg ik altijd: ‘Tussen half 8 en half 9 ’s avonds ben ik even niet jarig’.

Wie houdt er nu niet van katten? Op twitter ben ik geabonneerd op ‘dierennieuws’. Ik zie dan altijd berichten voorbijkomen met dieren en vooral katten, die een nieuw baasje zoeken. Het liefst zou ik ze allemaal een goed huis bieden, maar hé dat gaat niet. Dan maar dromen over hoe lief, maar ook hoe stout deze viervoeters kunnen zijn. ❤

Ik hou van kerst! Kerst om het samen zijn en niet zozeer om de cadeautjes. Het aankleden van mijn studentenkamer in kerstsfeer is ook nog eens leuk om te doen. Ik heb nog niet heel veel kerstspulletjes of aankleding. Als ik iets leuks tegenkom wat er bij past, dan neem ik het mee of ik haak het zelf. Het geeft zoveel gezelligheid! Goed dat het maar één keer per jaar is, anders zou het zo saai worden.

Aaah heerlijk. Ik doe het veel te weinig, online en in de winkel! Aan de andere kant bespaart het natuurlijk ook weer geld. Ik vind het leuk om een dagje te gaan shoppen. Liefst ergens waar ik nog niet ben geweest en ’s middags ergens te lunchen. Inmiddels heb ik e-bay ontdekt, dus de whalahalla is geopend voor mij ;P.

Ik ben al bijna 3,5 jaar samen met mijn vriend. Ik ben nog steeds gek op em! ❤
Om precies te zijn, zijn we op 12 februari 3,5 jaar samen.

Ik hou van nagellak! Ook al draag ik het niet vaak, inmiddels bestaat mijn collectie uit meer dan 100 potjes nagellak. Whoops… 😛

Nadat me beugel eruit was, begon er langzaam aan weer allerlei ellende. Elk half jaar brak de bovenspalk af. Vervolgens een plastic plaatje, wat ook weer brak. Inmiddels zijn er 4 kiezen getrokken en vanaf 28 januari mag ik mij weer beugelbekkie noemen voor de komende 3 jaar… Maar je moet iets over hebben voor een mooi gebit.

Eigenlijk mag ik op mijn studentenkamer geen huisdier. Toch vind ik het iets toevoegen, gezelligheid en je bent nooit helemaal alleen. Mijn goudvis heet ‘visstick’. Eerst heette ie ADHD, omdat hij altijd druk door de bak heen zwemt. Mijn vriend heeft em maar omgedoopt tot ‘visstick’.

Als laatste deze. Ik vind kampvuur veel gezelligheid geven. Al is het met vrienden in een tuin, op vakantie of gewoon op kamp. Biertje/wijntje erbij en lekker kletsen. Alleen de dag erna ruikt alles, maar dat neem ik dan wel voor lief!

Als je de TAG leuk vindt, neem deze gerust over! Hopelijk vond je het leuk om wat meer over mij te weten te komen! De afbeeldingen komen hier vandaan – and that’s who I am

Liefs,
Jessica

Geef een reactie

