day zero project

Day Zero Project – Doel 84: Een puzzelboek volledig invullen

Het is alweer een tijd geleden dat ik iets schreef over mijn Day Zero Project. Ik kan je vertellen dat ik er nog steeds fanatiek mee bezig ben.
Ik behaalde o.a. mijn propedeuse en daar ben ik super blij mee!
Nu terug naar waar het om gaat, namelijk doel 84 Een puzzelboek volledig invullen.
Ik koop vaker puzzelboekjes dan dat ik ze vol maakt. Stiekem ruimt een vol puzzelboek ook weer op in huis!
Kijk gauw mee, want dit vond ik een interessant en leuk puzzelboek!

 

Vorig jaar kocht ik van Denksport het Lijnpuzzels special boek. Lijntjes trekken met nummertjes van simpel (zoals je dat vroeger op school of in puzzelboekjes deed) en moeilijk met symbolen, afwisselen van kleur enzovoort. Simpel en leuk, althans dat vind ik.

Bij een aantal puzzels ging ik nog wel de fout in en kon ik de puzzel ook niet meer opnieuw maken. Helaas zijn er een aantal puzzels verprutst. Kijk gauw mee naar een aantal resultaten van de lijnpuzzels.

 

 

 

 

 

Doe jij ook een Day Zero Project? Hoe staat het ervoor met jouw DZP?
Wat vind jij van puzzelboekjes? Koop je ze en heb je er wel eens één uitgewerkt?

Liefs,
Jessica

Geef een reactie

