day zero project

Day Zero Project – Doel 85: 5 keer iets haken

De afgelopen tijd heb ik een aantal doelen behaald en dit doel, doel 85 Vijf keer iets haken, ga ik vandaag met jullie delen! Van het onderdeel creativiteit heb ik dit doel behaald. Ik kan je vertellen het zijn leuke haakwerkjes geworden!

Haakwerk 1
Een grote kerstbal! Deze haakte ik voor in de kerstboom. Helaas vond mijn moeder de gehaakte kerstbal erg leuk, dus deze ging bij mijn ouders in de boom!

Haakwerk 2
Dit waren meerdere kleine kerstballen. Deze wilde ik graag maken voor bij mijn oma in de kerstboom. Ik kan je vertellen, ze was er erg blij mee!

 

Haakwerk 3
Bij Trekpleister kocht ik een setje om te haken in kersteditie. Ik haakte er deze kerstmanbal van. Deze hangt uiteraard met kerst in de boom!

Haakwerk 4
Voor mijn vriend haakte ik als grapje een klein hartje. Deze hangt bij hem thuis aan de koelkast.

 

 

 

Haakwerk 5
Als laatste en eindelijk is ie af. Pip de Pinguïn. Deze komt uit een boekje van Kristel Krukkert. Hier was ik al een tijd mee bezig en het werkje lag maar te wachten tot ik hem ging afmaken. Daar was deze vakantie een mooie gelegenheid voor! Is Pip niet schattig?

Hoe verloopt jouw DZP? 
Kan je haken en wat haak jij zoal? Wil je leren haken?

Liefs
Jessica

Geef een reactie

