review

Review – Hymalaya Herbal Healthcare Neem & Pomegranate tandpasta

Eerder schreef ik al een review over de Cattier Paris tandpasta. Ik vond deze tandpasta iets te weinig doen. Ik weet nog steeds niet of het komt door mijn beugel. Ook de mintsmaak vond ik een beetje tegenvallen. Ik ging opnieuw op onderzoek uit en bracht een bezoek aan ‘De Tuinen’. Ik kocht er twee tandpasta’s en dit is de eerste. De Hymalya Herbal Healthcare Neem & Pomegranate tandpasta. De tandpasta heb ik uitgebreid getest en nu is het de hoogste tijd om mijn mening te geven!


 

 

De doos van de tandpasta is simpel en strak vormgegeven. Het idee van een kartonnen doos geeft het groene gevoel van hergebruik weer. De doos van de tandpasta is vrij groot en dat klopt ook wel als je de tube uit de doos haalt.

Hymalaya zegt over de tandpasta:

Gegevens
Merk: Hymalaya Herbal Healthcare by Organique
Soort: Tandpasta
Smaak: Neem & granaatappel
Inhoud:150 gram / 113 ml
Prijs bij bol.com: € 6,99, ook te krijgen bij De Tuinen
Certificaties: Ecocert
Geschikt voor: Volwassenen en kinderen vanaf 2 jaar. Strikt advies voor onder de twee jaar, de tandarts raadplegen.

Ingrediënten:

Mijn mening:
De tandpasta heb ik nu ruim anderhalve maand in gebruik en om eerlijk te zijn, ben ik er best tevreden over! De eerste keer moest ik even wennen aan de smaak. Ik wist niet echt of ‘granaatappel’ nu echt overheersend zou zijn, maar dat viel wel mee. Ik werd eerder overvallen door de frisheid, een prikkelend gevoel.
Mijn tanden worden er schoon van. De tandpasta is milder dan gewone tandpasta wat ik erg fijn vind. Ik merk daarnaast dat mijn tandvlees vaker en meer lichtroze blijft dan donker roze.

 

 

Overig feitje!
Toen ik de tube kocht, heeft deze eerst moeten wachten tot de andere tube tandpasta op was. Ik ging eerst aan de slag met foto’s maken en toen ik de dop open draaide, zag ik iets waar ik van schrok. In de opening zat namelijk een zwarte haar……  Ieewhhlll, gadver jakkie bah. Probleem was dat de andere tandpasta bijna op was, dus ik heb snel actie ondernomen. Terug naar de Tuinen had weinig zin, omdat ik de haar er al had uitgehaald voor het maken van foto’s. Op het etiket stond het distributeur bedrijf en die heb ik een mail gestuurd (weliswaar niet verteld dat de haar er al uit was) en zij vonden het een vreemde boel en hebben me gelukkig vrij snel een nieuwe tube kunnen sturen!! Wees maar niet bang, die vieze tube beland de prullenbak in en de nieuwe heb ik fijn kunnen testen (zonder haar!).
Eindoordeel: 8 

 


Zou jij deze tandpasta kopen? Waarom wel of waarom niet?

Liefs,
Jessica

Een gedachte over “Review – Hymalaya Herbal Healthcare Neem & Pomegranate tandpasta

Geef een reactie

