Wishlist

Wensenlijstje – Najaar 2014

De laatste tijd kom ik op internet leuke items tegens waar ik erg enthousiast en blij van van word.
Ik vertel je er graag meer over, dus lees gauw meer!

Als je het merk ‘Toms’ kent, dan denk je als goed is gelijk aan schoenen. Het merk ‘Toms’ verkoopt niet zomaar schoenen. Zij zorgen dan de werknemers die de schoenen maken eerlijk betaald worden. Ook als je een paar schoenen koopt, geef je een kind in een arm land ook weer een paar schoenen. Dat zijn twee goede doelen als je een paar schoenen van Toms koopt.
Zelf heb ik een zwak voor de sleehakken en wel de volgende:
Zwart, leer, € 99,95
Grijze suède wedges € 94,95
Deze zwarte instappers zijn ook heel leuk (misschien niet zo warm in de winter, maar toch!):
Instappers zwart € 44,95
Dankzij ikbenIrisniet kwam ik achter het leuke merk ‘Geiten Wollen Shirts‘. Iris showde de trui zelf al op haar blog en deze staat ook mijn wensenlijstje. Weliswaar dan in de hoodie variant.
 Loes en het Geitenwollenschaap €54,95
En dit t-shirt is stiekem ook heel tof:
Henk Loves Oma V € 29,95
Het zoeken naar een nieuwe portemonnee wil nog niet echt vlotten. Wel kwam ik deze twee leuke exemplaren tegen bij De groene knoop:
MYOMY – My Saddle bag portemonnee € 49,-
Berba – portemonnee Bern  € 59,-
Wat vind jij van deze items en de webshops?
Liefs
Jessica
Een gedachte over “Wensenlijstje – Najaar 2014

Geef een reactie

