2014·boeken

Boekreview – In het duister

In het duister geschreven door Cody Mcfayden

Dit boek kwam ik tegen bij de kringloop. De achterkant sprak me aan. Ook omdat het een thriller is. Ik lees graag thrillers. Het is een boek die ik niet snel weg wilde leggen en vrij vlot uit las. Ik vertel je graag waarom je dit boek zou moeten lezen.


Geheimen. Ze verwerven met alles wat we doen, met alles wat we zijn. Het geloof noemt ze zonden, en zegt dat het onze zonden zijn die voorkomen dat we naar de hemel gaan. Ze kunnen zowel groot als klein zijn. We kunnen ons eraan vastklampen alsof ze van puur goud zijn. Iedereen heeft ze.

Een leugen, een minnaar lang geleden, een stil duister verlangen… Iedere vrouw heeft wel een geheim dat ze aan niemand durft te vertellen. Niemand weet dat beter dan FBI-agente Smoky Barrett. Maar wat probeerde de jonge vrouw te verbergen die hoog in de lucht in een passagiersvliegtuig werd vermoord? En wat is de betekenis van het kruis dat in haar lichaam werd achtergelaten? Smoky en haar team openen de jacht op een seriemoordenaar die de diepste geheimen van zijn slachtoffers gebruikt om hen te vermoorden.

Mijn mening:
Ik kan je vertellen dat dit een onwijs spannend boek is. Vanaf het begin word je meegenomen in het verleden van Smoky en haar gedachten. In het begin weet je nog niet alles over Smoky, maar dit wordt langzaam duidelijk. Je beleeft het avontuur echt vanuit haar. Het interessant om te lezen hoe haar denkwijze verandert om de moordenaar te pakken, maar ook welke invloed dit heeft op haar persoonlijk leven naast haar werk. Ik hou van dit soort detectives/thrillers. Als je van dit soort boeken houdt, kan ik je dit boek zeker aanraden!

Liefs
Jessica

Geef een reactie

