2014·2015·persoonlijk

Secret Elf Suprise 2014 – Mijn Elfje was Kaylani

Mijn elfje was Kaylani!
Kaylani heeft ook een leuke blog, dus neem daar zeker even een kijkje op.

Oeeeh die DOOS, ja DIE DOOS!!! Die zag er van buiten prachtig versierd uit. Ik moest me toch echt even inhouden om het niet open te maken. Ik heb de doos netjes onder de boom gezet tot eerste kerstdag.
Kijk gauw mee hoe de doos versierd was en wat er in mijn pakje zat!

IMG_20141225_124208

IMG_20141225_124222

Nadat ik eindelijk een momentje voor mezelf had op eerste kerstdag, was het tijd om het interessante pakketje te gaan openen. Gewapend met een mes heb ik de doos voorzichtig opengesneden.

Bovenop lag het kaartje en deze ging als eerste open. Ik was nieuwsgierig geworden wie mijn elfje was. Er stond een grappig verhaaltje op de tekst, waarbij het toch echt even duurde en tenslotte begon het lampje te branden! Mijn Elfje Kaylani had mij twee jaar geleden ook al eens gehad met de Secret Twitter Santa (toen er nog een andere Nederlandse/Belgische variant was). Ik vond het maar al te leuk, want dit Elfje wist wel waar mijn voorkeur allemaal naar uit ging.

IMG_20141225_131307

IMG_20141225_125515

Oké, het was tijd om in de doos te gaan snuffelen. Man o man, wat zat die doos vol! Eerst maar alle pakjes en losse dingen eruit halen. Uiteindelijk lag de tafel vol met testertjes en pakjes.
Bij het pakken van de pakjes hoorde ik al wat rammelen, iets met een belletje. Dat klinkt interessant.
Bij het uitpakken van elk pakje bleef ik maar oohh wat lief en aaahhh gaaf zeggen!

Miep was ook heel blij met het belletje en vooral de veer die eraan zit.
’s Avonds als ik en m’n vriend op de bank zitten en film kijken komt ze de veer brengen en droppen bij ons op de bank. Van Miep krijg je een lieve mauw!

Mijn Elfje had gekeken naar mijn wishlist, maar vond ook meer passende items die totaal niet op mijn lijstje stonden. Dat heb je goed uitgekozen Elfje!
Ik kreeg nagellak van Essence, veel douchegels van o.a. Alverde, make-up van Alverde o.a. eyeliner, een Essence kwast, een heuse TAKKIE sleutelhanger (die hangt al aan m’n sleutelbos! 😀 ), stickers van Jip en Janneke, veel zakjes thee (ik heb er al heerlijk thee van gezet), cookiestempel, handcreme. Je ziet het allemaal op de foto’s!

IMG_20141225_130549

IMG_20141225_130759

Mijn complimenten voor m’n Elfje, want werkelijk waar ik heb dus echt niet doorgehad dat jij m’n Elfje was en leuk afwisselend pakket hebt samen weten te stellen. Dank je wel Elfje Kaylani!

IMG_20141225_131016

IMG_20141225_131131

Liefs,
Jessica

ps. Mocht je nieuwsgierig zijn geworden naar de andere verslagen of interesse hebben om dit jaar (2015) wellicht mee te doen, kijk dan even op http://secretelfsurprise.wordpress.com/

7 gedachten over “Secret Elf Suprise 2014 – Mijn Elfje was Kaylani

    1. Het is ook hartstikke leuk! Houd de twitter van @Opperelf in de gaten rond september, dan zal er hoogstwaarschijnlijk zeker weer nieuwe informatie komen over de editie van 2015!! 😀

Geef een reactie

