tag

TAG – De 6 leukste levensvragen om over na te denken

Een hele interessante Tag die ik tegenkwam bij Lisanneleeft.nl. Ik vond de tag zo leuk dat ik besloot om hem over te nemen. Lees gauw meer om te kijken wat mijn antwoorden zijn.

Welke herinnering van het afgelopen jaar geeft je de grootste glimlach op je gezicht?
Aan de ene kant een lastige vraag om antwoord op te geven. Ik denk dat het niet één herinnering is, maar meerdere. Mijn moeder werd in 2014 Sarah en dat werd gevierd met een leuk feestje. In 2014 was ik alweer 4 jaar samen met mijn lieve vriend. Een andere herinnering waar ik meer en meer vrede mee krijg en me vooral me rust teruggeeft, stoppen met mijn studie. Er lag zo’n druk op moeten moeten moeten dat ik er op een gegeven moment klaar mee was. Ik kon niet meer en wilde niet meer. Stoppen met school tovert me nu een glimlach op mijn gezicht.

Wat heb je altijd al eens willen doen sinds je kindertijd?
Oei wat een lastige vraag. Ik vond het vroeger leuk om boeken te lezen over dieren die op avontuur gingen en wilde met die personages een eigen verhaal schrijven. Dat ga ik nu niet meer doen. 😛

Wat zou je doen in je leven als er geen beperkingen waren?
Stoppen met werken en genieten van het leven. Het vliegtuig naar Australië induiken om daar rond te reizen. Lijkt me zo prachtig om te doen. Daarnaast een eigen dierenopvang beginnen. Ik hou van dieren en zou er dolgraag een aantal dierenvriendjes in huis bij willen, maar helaas is dat nu niet mogelijk.

Wat heb je voor het laatst over jezelf geleerd?
Doen waar je je goed bij voelt en je hart volgen. Stoppen met school was hier een van. Ik heb hier zo veel rust in mijn lijf voor teruggekregen. En ‘nee’ zeggen doe ik nu wat vaker. Altijd maar overal ja op zeggen en doen was ik een beetje klaar mee. Ik kreeg er weinig voor terug. Soms niet eens een ‘dank je wel’.

Als je aan het dagdromen bent, waar gaan die dromen dan over?
Over het wonen in een huisje met een flink stuk grond. Waar ik een opvang heb voor dieren die er tijdelijk mogen logeren. Een gezinnetje samen met mijn vriend waar we onwijs van genieten.

Welke verandering wil je het komende jaar het liefste toepassen in je leven?
Ik zou juist wat meer willen doen voor anderen, doorgroeien op mijn werk en vaker afspreken met m’n lieve vriendinnen. De laatste keer hebben we ons super gezellig vermaakt. 🙂

Vind je de vragen ook zo interessant? Neem de tag gerust over! Ik tag hierbij Sophie , Milou  en Roxanne .

  • Welke herinnering van het afgelopen jaar geeft je de grootste glimlach op je gezicht?
  • Wat heb je altijd al eens willen doen sinds je kindertijd?
  • Wat zou je doen in je leven als er totaal geen beperkingen waren?
  • Wat heb je voor het laatst over jezelf geleerd?
  • Als je aan het dagdromen bent, waar gaan die dromen dan over?
  • Welke verandering wil je het komende jaar het liefste toepassen in je leven?

Liefs
Jessica

6 gedachten over “TAG – De 6 leukste levensvragen om over na te denken

Geef een reactie

