2015·persoonlijk

Ik kijk de komende tijd uit naar…

heel veel leuke dingen!

De komende paar maanden ga ik de volgende leuke dingen doen:

– uit eten met twee vriendinnen die ik al een hele lang tijd niet heb gezien
– het maken van een oreotaart
– De trouwdag feest van mijn schoonouders. Ze zijn alweer 30 jaar getrouwd!
– met werk helpen een ander filiaal ombouwen
– een verjaardagsfeest van mijn opa, maar tevens ook een feest om iedereen te bedanken die hem gesteund heeft toen hij een tijdje terug een zwaar ongeluk gehad had.
– een weekendje oppassen met mijn vriend samen op mijn schoonbroertje en de hond (puppy!!) van schoonouders
– een weekendje met me vriend samen naar Ameland!! Ik kan nu al niet wachten, lekker samen tot rust komen. ❤
– De theatertour van Within Temptation met een aantal vriendinnen!
– Nico Dijkshoorn met mama samen in het theater bewonderen. Dit keer gaat hij alleen optreden, maar wel samen met zijn band.
– Samen met mijn vriend naar Soldaat van Oranje!
– Een weekendje naar mijn schoonzus,vriend en schoonnichtje. 🙂

Zo dat was mijn leuke lijstje weer! En dan zijn er ook nog heel veel mensen jarig in februari/maart/april, dus dat komt er nog gezellig bij. D

Waar kijken jullie de komende tijd naar uit?

Liefs
Jessica

2 gedachten over “Ik kijk de komende tijd uit naar…

Plaats een reactie