Opgemaakt

Opgemaakt – April, mei & juni 2015

 IMG_20150620_094614

De afgelopen maanden heb ik van alle opgemaakte producten foto’s gemaakt. De hoogste tijd om met jullie te delen wat ik hiervan vind. Ik heb een klein mandje weten te vinden waar ik opgemaakte producten in kan bewaren. Zo kan ik jullie nog altijd op de hoogte houden! Lees gauw verder om te weten wat ik allemaal heb opgemaakt en wat ik er van vind.

IMG_20150620_112402

  • Lush douchegel Hot Toddy
    In de Lush sale na kerst besloot ik toch weer in te slaan van Lush.
    Ik koos voor een aantal badproducten (de verpakkingen daarvan heb ik niet bewaard/of op de foto gezet) en een aantal douchegels op te proberen. Deze vond ik wel oke. Ik merk dat ik niet zo gek ben op kaneel. De kleur vond ik dan wel weer grappig gedaan. Ik zou deze niet zo snel opnieuw kopen, omdat ik de geur niet zo fijn vind.
  • Aftersun van een niet echt bekend merk
    Deze aftersun stond al heel lang in de kast en was al aangebroken. Tijd om deze op te maken. Ik heb er nog best wel wat van kunnen gebruiken tot dat hij begon te ruiken. Jammer vind ik het als ik iets niet helemaal op kan maken. Helaas het is niet anders dan dat dit product de weg naar de prullenbak vind.

IMG_20150620_112438

  • Europrofit nagellakremover
    Ik heb met nagellakremover niet echt voorkeur voor merken. Gewoon zo goedkoop mogelijk. Deze kleine verpakking heb ik best lang mee kunnen doen en is nu helemaal op.
  • DM Ebelin nagellak remover
    Een nagellakremover van de DM in Duitsland. Deze remover doet prima zijn werk. Wel een nadeel aan deze remover is dat deze een geurtje heeft. Ik weet niet precies waar het naar ruikt, maar als je nagels schoon zijn, blijf je die geur nog even ruiken. Ik vind het niet zo heel lekker ruiken.

IMG_20150620_112536

  • Sante Kur Shampoo family bio-Ginko & Olive
    Een hele fijne shampoo om eerlijk te zijn. Ik heb deze al een keer eerder gehad, toen vond ik hem niet zo fijn, maar nu wel. Misschien wel omdat ik alleen nog een shampoo gebruik en niet afwissel in shampoos. De geur is prima te doen, eigenlijk een warme zachte geur. De shampoo heeft het ‘Natrue’ keurmerk wat aangeeft vooral biologische ingrediënten te gebruiken. De shampoo bevat wel iets van sulfaten, maar dat staat op de ingrediëntenlijst. Voor een groener product is dit inmiddels een favoriet geworden. De shampoo is te koop bij de DM in Duitsland en diverse webshops in Nederland.
  • Schapenwol handcrème
    Een fijn product! Ruikt ook echt naar schapencrème.
  • XX by Mexx – Mysterious
    Een fijne geur die ik al vaker heb gekocht. Er zit wel wat zoets in. Geloof dat dit mijn derde of vierde flesje is geweest. De geur is niet meer te koop in de reguliere schappen. Je kan deze misschien nog vinden bij de Action. Ik ga hem niet meer opnieuw kopen. Ik heb nog veel parfum en wil daarna overstappen naar natuurlijkere parfum.
  • Avril Lavigne – Black Star
    Oeeehhhh een hele fijne zoete geur! Jammer dat ie op is. Ook deze heb ik al vaker opnieuw gekocht. Een zoete geur, licht bloemig. Ik ga langzaam over naar groenere producten, ook met parfum. Ik vind het onwijs knap dat ik de afgelopen maanden 2 parfums heb opgemaakt.

IMG_20150620_112634

  • Palmolive olijf douchegel
    Een normale douchegel, zeep met een olijfgeur. Vond het wel een verfrissende douchegel. Deze had ik een keer gekregen. Is verder niet natuurlijk, maar wel fijn gebruik. Opnieuw kopen ga ik dus niet doen.
  • Organic Antibacterial tandpasta
    Ik geloof dat ik hier eerst een beetje positief over was. Na lange tijd gebruiken was ik deze tandpasta zat. Ik vond hem echt niet meer lekker smaken, de structuur niet meer fijn. Dus hoppa weg ermee. Ik ga binnenkort weer voor een andere tandpasta van het merk Cattier Paris, hier schreef ik ook review over.
  • Trekpleister lippenbalsem
    De lippenbalsem bleef erg hard, waardoor de lippenbalsem afbrak. Ik ga niet moeilijk doen met maken, dus hup weg ermee.
  • Kruidvat Mondwater zonder alcohol
    Ik ga liever voor mondwater zonder alcohol dan met alcohol. Ik besteed op zit moment veel tijd aan verzorging van mijn gebit/mond vanwege mijn beugel. Deze koop ik dan ook vaak opnieuw van Kruidvat of Trekpleister.

IMG_20150620_112726

  • I love blueberry & smoothie body butter
    Deze ligt al heel lang in mijn stash, met als doel bij mijn Day Zero Project om het op te maken. Ik draaide de dop eraf en het rook niet meer lekker. Dus hup weg ermee.
  • Venus Ocean scheermesjes
    Dit waren hele fijne wegwerpmesjes. Ze zijn volgens mij alleen niet meer te koop.
  • Trekpleister wegwerpmesjes
    Hele fijne scheermesjes! Jammer dat ze alleen uit de schappen zijn, nu is het een tien pak geworden met volgens mij 2 mesjes. Jammer!
  • Trekpleister wattenschijfjes
    Ach deze zijn gewoon fijn in gebruik. Keer op keer gekocht. Dit was mijn laatste pakje van Trekpleister. Ik ga nu die biologische wattenschijfjes van de AH proberen. In het kader van groene(re) producten gebruiken.
  • Zakjes elastiekjes
    Deze heb ik nodig voor het verschuiven van mijn tanden d.m.v. van mijn beugel. Voorlopig zit in nog even aan de elastiekjes.

Zo dit was een bomvolle opgemaakt van April, Mei en Juni. Ik verwacht dat Juli, Augustus en September ook weer vol zal zitten!

Liefs
Jessica

2 gedachten over “Opgemaakt – April, mei & juni 2015

Geef een reactie

