persoonlijk

Secret wattes?

Hallo lieve lezers,

Dit jaar wordt weer de Secret Elf Santa georganiseerd. Een super leuk initiatief waar ik je graag meer over vertel.

De Secret Elf Santa is ontstaan naar aanleiding van hetzelfde idee alleen wat langer geleden. Ik geloof dat het al zes jaar geleden was dat ik voor het eerst meedeed.
Het idee was heel simpel. Je geeft je op. Via het programma Elfster maak je een account Β aan en stel je daar je wishlist op samen. Via ‘het hulpje van de kerstman‘ word je in een groep uitgenodigd. Na de inschrijvingsperiode zorgt ‘het hulpje van de kerstman‘ dat er digitaal vai Elfster in de groep loodjes worden getrokken. Je krijgt dan een Elfje toegewezen waar JIJ voor aan de slag mag aan de hand van het opgegeven wensenlijstje! Voor de einddatum zorg je dat je een leuk pakketje hebt samengesteld voor jou Elfje! Eigenlijk superleuk, nee gewoon TOF!

Je kent dus die persoon eigenlijk niet, maar toch dat pakketje samenstellen en iemand blij maken met kerst! Ik vind het idee supertof. O,ja er kleven natuurlijk wel wat haken en ogen aan, maar zo meteen meer.

Oprichtster Roxanne mistte het idee toch wel een beetje en startte daarom de Secret Elf Santa op. Beter bekent op twitter onder de hastack #SelfS2015

Voor de Secret Elf Santa zijn wel een aantal voorwaarden waar je aan moet voldoen.
Zo moet je onder andere 18 jaar of ouder zijn, Twitter hebben, rekening houden dat je maximaal 15,- uitgeeft aan je Elfje. Daar zitten de verzendkosten van webshops en de verzendkosten van het pakje naar je Elfje niet bij. Ik vind dat helemaal niet erg. Ik vind het juist leuk. Nog leuker is dat je via Elfster ook nog eens anonieme vragen kan stellen aan je Elfje. Zo kan je bijvoorbeeld vragen naar de achtergrond van je Elfje, maar ook lievelingseten etc.
Vergeet niet dat als jij je best doet om een leuk pakketje samen te stellen dat je er zelf ook weer een leuk pakketje voor terug krijgt.

Het pakketje mag pas op eerste kerstdag vanaf 10:00 opengemaakt worden. Wel staat het maken van een kort verslagje centraal. Daar horen wat foto’s bij, een lijstje wat je hebt gekregen en uiteraard de onthulling wie je Elfje was.

Kan ik je warm krijgen voor dit leuke initiatief?
Ik heb een verslagje online staan op mijn blog van vorig jaar:Β Verslagje Secret Elf Sante vorig jaar
Voor meer info (en verslagen) kun je terecht bij Opperelf Roxanne en de bijbehorende websiteΒ https://secretelfsurprise.wordpress.com/

De inschrijving stopt op 17 oktober 2015.

Liefs,
Jessica

8 gedachten over “Secret wattes?

Geef een reactie

