Opgemaakt

Opgemaakt – Juli, augustus & september

IMG_20151009_091413

De afgelopen drie maanden heb ik veel producten gebruikt met als doel opmaken. Helaas zijn er ook wat producten ingeslopen die ik niet meer kon gebruiken en weg moest gooien.
Kijk gauw mee met wat ik de afgelopen drie maanden opmaakte.
Ik vertel je gelijk of ik de producten opnieuw zou kopen of juist niet.

IMG_20151009_091510

 Voor de Totally  Cheeky Carrot & mint douchegel en de Balea aardbeien douchegel.
De wortel en mint douchegel ruikt niet overdreven naar mint! Hoera voor iemand die niet van mint houdt is dit een hele fijne douchegel. Helaas niet meer te koop bij Trekpleister. Wel hebben ze nog de cranberry en bosbessenlijn hiervan te koop. De Balea douchegel kreeg ik vorig jaar van mijn elfje Kaylani. Helaas vind ik het meer een zomerdouchegel, maar ik had op dat moment even te veel open staan in de douche. Wel zou ik hem opnieuw kopen, alleen dan in de zomer.

Afgekeurd zijn de Lush So White douchegel. Hij rook naar rotte appel….
En de dr. Organic dode zee mineralen shampoo en conditioner. Deze rook nog viezer dan de Lush douchegel.

IMG_20151009_091600

Alle vier de producten zijn fijn in gebruik. Zendium is tevens een aanrader als je veel last hebt van mondblaren. Het zorgt ervoor dat het snel minder wordt.
Ik maakte ook nog een zakje elastiekjes op die ik draag bij mijn beugel.

IMG_20151009_095309

 Liefde voor het geurtje van Avril Lavigne Forbidden Rose. Dit was haar tweede geurtje. Ik heb al meerdere flesjes opgemaakt van al haar geuren. Helaas zijn ze volgens mij niet meer te koop. Ik raad je de geuren zeker aan om eens te ruiken als je ze tegenkomt.
De Max & More stickers bleven goed zitten en moest ik echt van mijn nagels af krabben.
De stickers zijn niet duur en verkrijgbaar bij de action.

Minder vind ik de geur Heat van Beyonce. Ik vond de geur ruiken naar vruchtensap met perzik smaak… Ik hou niet van vruchtensap haha. Dus dit geurtje valt af en koop ik niet opnieuw.

IMG_20151009_095355

Liefde voor twee producten van Alverde. De wenkbrauwgel is super fijn en niet te donker. De Extreme Black mascra was prettig om mee te werken. Een smal harig borsteltje en gaf goed macara en volume af. Pluspunt van dit merk is dat het een stuk natuurlijker is dan andere merken.

Minder zijn de andere drie mascara’s. Die van Alverde gaf geen volume en zwart af. De Lashes to Kill van Catrice precies hetzelfde verhaal, ondanks dat het een waterproof mascara was. De mascara van Loreal had ik nog liggen en is niet proefdiervrij. Deze was ook op en kon weg.

IMG_20151009_095424

Vier producten die ik helaas weg moet doen, omdat ze niet goed meer zijn.
Twee P2 crackling nagellakken, een lak van Golden Rose. Het vaselineblikje kreeg ik niet meer open… dus ook maar weg.

IMG_20151009_095506

Nog een keer vier producten die ik weg moet  gooien. De Skinlite verkoelende komkommerpads waren uitgedroogd, de BB cream gebruikte ik niet meer. Net als de Essence make-up basis.
Heel jammer dat de Too Faced Shadow Insurance begon te jeuken op mijn oogleden. Na ruim twee jaar tijd om deze weg te doen. Helaas zat er nog een beetje in. De oogschaduwbasis zou ik dan wel weer opnieuw kopen.

Dit was weer een mandje vol met diverse producten. Ik let nog steeds op proefdiervrije merken en dat zal langzaam meer te zien zijn in de opgemaakt artikelen.
Wat maak jij zoal op aan producten?

Liefs
Jessica

3 gedachten over “Opgemaakt – Juli, augustus & september

Geef een reactie

