Webshops

Webshops #1 – Haken enzo

Aarrrghh en veel frustratie was het eerste wat ik dacht terwijl ik bezig was met mijn wishlist voor de Secret Elf Suprise. Ik mistte voor mijn gevoel een hoop webshops. Vroeger wist ik alles zo te vinden en nu denk ik alleen ‘wat was het ook alweer?’.
Tijd voor een nieuwe rubriek ‘webshops’ en ik trap af met webshops omtrent haken / breien en creatieve dingen.

Creatie van Heidi Bears

Creamini 

creamini.nl

Deze webshop bevat vooral katoen van het merk Catania, heeft goede haaknaalden en een paar haakboeken.

Breigarengigant

breigarengigant

Dit is wellicht niet helemaal een webshop maar wel eentje die ik je graag wil tippen. De keuze is reuze zoals ze aangeven op hun website in garen en haak- en breinaalden.
Je kan er volgens mij grote hoeveelheden kopen voor een lage prijs.

Chellebell

chellebel.nl

Een webshop met een heleboel aanbod. Niet alleen voor haken/breien, maar ook voor creatievelingen die graag met stof en naaimachine werken.
Je koopt er bolletjes wol, haaknaalden, stoffen, ritsen, naaimachinenaalden en het belangrijkste van de webshop: veiligheidsoogjes, neuzen etc. Dit laatste is vooral belangrijk als je knuffels maakt en dit aan kinderen geeft in verband met het uitrekken van oogjes. Dit is levensgevaarlijk als een kind de oogjes in handen krijgt.

CreaMijn

creamijn.nl

Een hele fijne webshop waar de service ook top is. Ik heb hier al een aantal keer wat besteld, omdat mijn garen op was. Vaak krijg je er nog een kleinigheidje bij je bestelling.
Ze verkopen o.a. divers soorten garen, boeken, haaknaalden / breipennen, materialen voor sieraden maken, divers knutsel materiaal en wat stofjes.

Wolplein

wolplein.nl

Een webshop die vergelijkbaar is met CreaMijn. Er is veel keus in diverse materialen, zoals garen, boeken en breipennen / haaknaalden.

Atelier van mijn zus

aterliervanmijnzus.nl

Een wat kleinere webshop in creatief materiaal, maar wel een hele mooie.
Zo bevat de webshop ook pakketten voor de CAL’s die rondgaan op het web. Daar kan iedereen een samengesteld pakket met garen kopen voor bijv. de Hollandcall. Je haakt dan elke week een stukje en zo kom je dan tot een Hollandse deken. Die trouwens wel heel mooi is! Staat o.a. nog op mijn ooit-ga-ik-dit-nog-maken-lijstje.

Huize van Marrosa

huizevanmarrosa

Een hele fijne webshop. Naja niet alleen webshop, want ze verzorgen naast de webshop en winkel nog verschillende workshops. Je moet er alleen voor in Brabant wonen ;P.
Het aanbod van Marrosa is heel divers van haken, breien tot het maken van poppen en borduren.

Dit waren alle webshops voor deze keer in de categorie haken / creatief bezig zijn.
Ben jij creatief en wat maak je zoal?

Heb je nog webshops die ik zou moeten bekijken? Het maakt niet uit in welke categorie.
Vertel het me en laat de link achter in een reactie. 🙂

Liefs,
Jessica

Geef een reactie

