beauty

Favoriete beautyproducten tot nu toe

Ik heb een aantal beautyproducten die echt regelmatig gebruik, opnieuw heb gekocht en vaak opgemaakt.
Vandaag vertel ik je graag om welke producten het gaat.

IMG_20160319_140134

Het is een heel klein eitje!

De beautyblender
Het welkbekende roze ei uit beautyland, de beautyblender. Mijn oude zag er niet meer uit. Ik kocht pas geleden een nieuwe en wat is het toch fijn in gebruik. Je maakt het ei nat onder de kraan. Wringt hem goed uit. Je doet dan je foundation op de spons en aanbrengen maar. Dit kan deppend of vegend. Door de spons verdeelt de foundation zich goed. Ik vind dat het daardoor niet als een dikke laag op de huid zit, maar een lichte laag foundation die egaal verdeelt is.
Ik kocht het roze ei bij Boozyshop.

Catrice Even Skin Tone beautifying foundation in kleur 020 Beige Rose
Sinds een paar maanden gebruik ik weer foundation. Catrice heb ik altijd fijn gevonden qua foundation merk.
Deze kleur past goed bij mijn huid. De foundation haalt mooi de roodheid uit mijn huid weg. Zo ziet er weer egaal en glad uit. Ik heb allemaal lichte rode vlekjes/plekjes op mijn gezicht. Niet opvallend, maar met deze Catrice foundation haalt het de roodheid weg uit mijn huid.
De foundation is te koop bij Kruidvat of Trekpleister.

Alverde wenkbrauwgel 02 Braun / Catrice wenkbrauwgel in bruin
Met deze wenkbrauwgel tem ik in de ochtend mijn wenkbrauwen weer in model. Dit product zorgt er eigenlijk voor dat mijn wenkbrauwharen de hele dag op de plek blijven zitten hoe ik het wil hebben.
Ik maak beide altijd op en heb de producten al meerder malen opnieuw gekocht.
Beide zijn verkrijgbaar bij de drogist. Alverde is een natuurlijker merk en te koop in Duitsland bij de DM. Catrice is verkrijgbaar bij Kruidvat of Trekpleister.

Essence Liquid ink eyeliner – 02 Bronzy & Clyde
Hé er staat geen kleurnummer of naam op de verpakking. Dat is het eerste wat mij opvalt bij dit product van Essence. Ik heb  het even op de site van Essence opgezocht en daar staat het gelukkig wel.
Eerder had ik van de HEMA altijd de eyeliner in kleur 22, maar deze was heel donker bruin. De eyeliner van Essence is juist lichter bruin van kleur. Dat maakt dat lijntje toch iets minder hard. Ik vind het tof dat het een lichte kleur is en kleine glitters bevat. De eyeliner heeft een kwastje aan het eind.
Dit product is nog niet zo lang in het assortiment opgenomen van Essence.
Deze eyeliner zit in het gewone schap van Essence. Te koop bij Kruidvat of Trekpleister.

Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara (de roze)
Een super fijne mascara die mijn wimpers volume geeft, maar ook laat zien dat mijn wimpers wel aanwezig zijn. De mascara geeft goed zwart af, waardoor je een licht spinnenpoten effect hebt. Dat vind ik persoonlijk prettig. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat even graag waardeert.
Mocht je het verschil nog niet weten tussen de roze of de zwarte variant van de Essence I love Extreme mascara.
De roze bevat een kunststof borsteltje en de zwarte een harig borsteltje. De  blauwe waterproof variant heeft tevens een harig borsteltje. Ik heb gemerkt dat ik de zwarte / blauwe variant minder prettig in gebruik is. Het borsteltje is namelijk vrij groot. Een keer uitschieten en het borsteltje zit vol in je oog…….
De Essence I love Exreme Crazy Volume Mascara heb ik al een aantal keer opnieuw  gekocht. Ik heb vele merken en varianten geprobeerd, maar deze blijft toch echt een favoriet!
De Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara zit in het gewone schap van Essence en verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Alle producten die ik heb genoemd zijn tevens proefdiervrij! Dat is iets waar ik tegenwoordig veel oplet. 🙂

Wat zijn jouw favorieten beautyproducten tot nu toe?

 

Liefs,
Jessica

2 gedachten over “Favoriete beautyproducten tot nu toe

Geef een reactie

