tag

30 day challenge – week 1 ’20 feitjes over mij’

Iedere week kun je een artikel verwachten van de ”30 day challenge”. Ik kies er bewust voor omdat 1 keer per week te doen.
Vandaag is de eerste opdracht aan de beurt.
Lees gauw meer om te weten waar de opdracht over gaat.

 

 

Opdracht 1: Vertel 20 (interessante) feitjes over jezelf.

  1. Op dit moment ben ik 26 jaar.
  2. Mijn geboorte jaar is 1990.
  3. Op mijn verjaardag hangt de vlag altijd half stok, 4 mei. Ik zeg altijd tussen 19:3 en 20:30 ben ik even niet jarig. Puur uit respect.
  4. 12 september zijn mijn vriend en ik alweer 6 jaar bij elkaar.
  5. Ik ben in totaal twee keer gestopt met een opleiding.
  6. Ik heb gelukkig wel mijn MBO diploma behaald.
  7. Ik werk nu al bijna 1,5 jaar fulltime.
  8. Ik ben bij mijn bijbaan ”blijven plakken”.
  9. Ik ben gek op nagellak.
  10. Ik heb steeds meer interesse in reizen en nieuwe plekken ontdekken.
  11. Ik schakel langzaam over naar proefdiervrije (beauty) producten.
  12. Ik houd van lijstjes maken en afstrepen.
  13. Haken is leuk! Echt waar. Ik heb al meerdere dingen gemaakt door te haken.
  14. Ik ben op dit moment oriënterende naar een cursus om mezelf te blijven ontwikkelen.
  15. Ik heb nu al zin in de Secret Elf Surprise 2016!
  16. Ik heb een wisselende muzieksmaak. Van alternatief tot pop muziek.
  17. Ik kan dan ook niet wachten tot het concert van Volbeat in de Ziggo Dome dit jaar.
  18. Ik kan rustig de hele middag op de bank blijven liggen en een boek uitlezen.
  19. Ik vind het leuk om bordspelletjes te spelen.
  20. Ik heb al minstens 3 jaar geprobeerd om de moviechallenge te halen. Dit jaar probeer ik het weer.

Pip de pinguin

 

Dit waren twintig feitjes of weetjes of mij. Toen ik bij nummer vijftien was wist ik het even niet meer. Uiteindelijk kwam het toch goed.
Je mag deze challenge uiteraard overnemen. De lijst met opdrachten vind je hier.

Kan jij ook 3 feitjes / weetjes noemen over jezelf? Herken je iets uit mijn lijstje?

Liefs,
Jessica

3 gedachten over “30 day challenge – week 1 ’20 feitjes over mij’

Geef een reactie

