Fair Fashion

Fair Fashion shoptip – HEMA basics

Een fijne shoptip die ik jullie niet kan weerhouden. Als je denkt aan eerlijke en duurzame kleding gaan de gedachten vaak uit naar duur en niet te betalen. Dat is dus niet waar. HEMA heeft veel leuke basics gemaakt voor een grotendeels uit biologisch katoen.

roze hema top


HEMA heeft verschillende basics die ook nog eens wisselen per seizoen. Althans de kleuren is mij opgevallen. Zelf heb ik nu twee tops zonder mouwen. Een roze en een donker blauwe. Ze zijn van prima kwaliteit en blijven tot nu toe goed na het wassen. Ik heb de tops nu meer dan drie maanden. Ze slijten nauwelijks in de wasmachine.
De roze kocht ik destijds voor maar € 4,-, de kleur ging er volgens mij uit. De donkerblauwe was niet veel duurder € 5,-.

donkerblauwe hema top

De basics zijn dus prima geprijsd. Ik ben van plan om er nog een paar te halen. De tops zitten net iets hoger, waardoor je ook geen inkijk hebt als je bukt. Dat is voor mij ideaal om deze tops te dragen naar het werk.

hema top

Naast de tops heeft HEMA ook t-shirt met korte en lange mauw, extra lange tops, leggings, sokken. Nadeel je kan op de HEMA site hier niet heel duidelijk op zoeken. Een bezoekje aan de winkel zorgt denk ik voor een beter overzicht. De eerlijkere items hangen vaak in een mooi zakje aan de wand in de winkel.

Hier een aantal items:

Grijze singlet € 7,-

Dames sokken 2 paar € 4,-

Dames enkel sokken 3 paar € 5,-

Dames singlet, verkrijgbaar in meerdere kleuren € 5,-

Dames singlet extra lang zwart € 7,-

Dames t-shirt donker blauw € 5,-

Dames t-shirt met lange mouw, verkrijgbaar in meerdere kleuren € 7,-

Dames legging, zwart € 10,-

Dames rok, zwart € 5,-

sokken hema

Zou jij voor een van deze HEMA items gaan?

Liefs,
Jessica

3 gedachten over “Fair Fashion shoptip – HEMA basics

Geef een reactie

