tag

30 day challenge – week 2 ‘Waar zie je jezelf over 5 jaar?’

Iedere week kun je een artikel verwachten van de ”30 day challenge”. Ik kies er bewust voor omdat 1 keer per week te doen.
Vandaag is de tweede opdracht aan de beurt.
De eerste opdracht vind je hier met 20 feitjes over mij. Het opdrachtoverzicht vind je hier.

Lees gauw meer om te weten waar de opdracht over gaat.

Opdracht 2: Waar zie je jezelf over 5 jaar?

Dit is een hele moeilijke vraag om zo even te beantwoorden.
Ik denk dat ik over 5 jaar misschien een andere baan heb. Het werk wat ik nu doe ik heel leuk, alleen omdat mijn hele leven te doen. Dat zie ik zelf niet zitten. Een mogelijke omscholing tot een ander beroep houd ik zeker in mijn achterhoofd. Alles is mogelijk om het even zo te zeggen.

We wonen zeker ergens anders over 5 jaar. Voor nu hebben we nog ruim twee jaar voor we woning uit moeten waar we nu wonen. Op dit moment wonen we in een sloopflat. Binnen nu en 5 jaar wonen we dan in onze eerste echte woning samen.

Bebp
Bebp ons kleine gekke meisje

Ik ben dan volledig omgeschakeld naar proefdiervrij producten.
Ik ben niet van het weggooien, maar van het opmaken. Mijn stash is op dit moment best groot. Ik koop nu bijna niks nieuws, tenzij iets op is. Er zijn nog zoveel proefdiervrije merken te proberen die me aanspreken. Over 5 jaar ben ik zeker wel omgeschakeld en zijn de laatste niet proefdiervrije items uit mijn stash verdwenen.

Ik wil dolgraag nog een ‘’eigen’’ huisdier. We hebben op dit moment samen twee katten. Poes Miep en haar dochter kitten Bebp. Nu is ons huis te klein voor meer huisdieren. Het blijft kriebelen bij mij. Ik zou dolgraag nog een hondje willen om voor te zorgen. Vroeger had ik niks met honden, hoefde ik ze niet eens mijn buurt. Als je mensen kent met honden ga je het ook langzaam anders ervaren. Tegenwoordig vind ik ze leuk. Zie ik ze als een maatje. Ik hoop over 5 jaar een hondje te hebben.

Inmiddels 3 maanden oud. <3
Bebp is inmiddels 3 maanden oud<3

Ik kan wel oneindig doorgaan met dit artikel. Nu heb ik het meer over materiële dingen gehad. Dat is niet erg. Het belangrijkste is dat ik over 5 jaar nog steeds gelukkig, gezond en geniet van het leven.

Waar denk jij aan bij 5 jaar later?

Liefs,
Jessica

2 gedachten over “30 day challenge – week 2 ‘Waar zie je jezelf over 5 jaar?’

Geef een reactie

