Stash

Beautystash in aantallen versie #2

Ik maakte eerder al een artikel met mijn stash in aantallen. Ik ben heel nieuwsgierig of mijn stash juist is toegenomen of gekrompen. Ik heb lang niet zo veel beautyspullen, maar ik vind het wel leuk om eens te weten hoeveel ik van alles heb, maar ook wat ik wel of niet gebruik.
Ik schrok dit keer heel erg van de aantallen, dus lees gauw meer waar mijn stash uit bestaat.

everyday bakjes

Het vorige artikel vind je hier.

Hier heb ik de verschillende categorieën staan met het aantal erachter. Bij sommige dingen vertel ik je er meer over, andere categorieën zullen voor zich spreken.

  • Make-up kwasten: 17
  • Beautyblender: 1
  • Puntenslijper: 1
  • Nagellak:103, dit is exlusief basecoats, topcoats, nagelverharders etc. Ik denk dat ik dan op ongeveer 120 stuks uitkom. Vorige keer was het 82, exclusief topcoat etc. Ik heb meer nagellak in mijn voorraad omdat ik vorig jaar de Essence adventskalender kocht. Deze bevatte heel veel nagellak.
  • Lipstick: 20
  • Lipgloss: 13
  • Oogschaduw paletten:
    – Grote paletten: 14 (waaronder Sleek, Urban Decay en een Z-palette)

    – Oogschaduw quatro’s: 5
    – Oogschaduw trio’s: 0
    – Oogschaduw duo’s: 0
    – Oogschaduw mono’s: 12
  • Douchegel: 14. Voorlopig hoef ik geen douchegel te kopen. Eerst maar opmaken. 😉
  • Gezichtsreiniging/ make-up remover: 1 Deze maak ik zelf, 1/2 deel olijfolie + 1/2 deel gedemineraliseerd water.
  • Gezichtsmaskers: 7 
  • Parfum: 14
  • Blush: 3
  • Bronzer: 6
  • Gecombineerde bronzer/blush/highlight palette: 3
  • Highlighter: 3
  • Vloeibare eyeliner + stempels: 5
  • Losse oogschaduwpoeder: 2
  • Wenkbrauwproducten: 4
  • Eyeliner potloden: 12 Dit is een vergeten product voor mij. Ik gebruik dit o.a. bij Koningsdag, voetbal en extreem gekleurde looks.
  • Mascara: 5
  • Poeder: 1
  • Foundation: 3
  • Vloeibare eyeliner: 8
  • Body Butters: 2
  • Scrubs: 1
  • Contouring palette: 1
  • Reinigingsdoekjes: 1
  • Facewash: 1
  • Concealer: 1
  • Body Lotion: 5. Ga ik gewoon opmaken. Ik ben geen fan van bodylotion of bodybutter. Brrr….
  • Shampoo: 1
  • Lippenbalsem: 7
  • Oogschaduwbasis: 1
  • Haarstyling: 7
  • Lipliner: 0
  • Deodorant: 10
  • Wattenschijfjes: 3
  • BB Cream: 0
  • Toner: 0
  • Handverzorging: 4
  • Nagellak remover: 2
  • Kwasten reinigers: 1
  • Conditioner: 1 
  • Lipscrub: 0
  • Voetverzorging: 0
  • Haarmasker: 0 *
  • Badproducten: +/-4 Lush badspulletjes
  • Dagcrème: 0
  • Samples / mini’s: 21 
  • Bodymist: 0

Totaal aantal producten: 351 (ruim 375 met alle overige niet getelde nagelspullen).
per categorie lijkt het niet veel, maar bij elkaar is het echt heel veel! Nog meer zelfs dan de vorige keer. Daar schrok ik wel even van. Ruim 70 producten meer!

Dagelijks everyday bakje. De roze puntenslijper hoort er niet in te zitten. Deze had even een opbergplek nodig xD

Gelukkig ben ik nu mijn project 10 pan gestart, waarbij ik in ieder geval 10 producten selecteren om op te maken.
De afgelopen tijd heb ik alleen de twee setjes van Essence en Catrice gekocht in de aanbieding bij Trekpleister. Daardoor zijn sommige aantallen, zoals oogschaduw palette, eyeliner, lippenstift toegenomen.
Buiten dat heb ik verder niks aangeschaft.

Af en toe gebruik ik hier wat uit. Dit bakje bevat o.a. nagelspullen + wat back-ups.
Af en toe gebruik ik hier wat uit. Dit bakje bevat o.a. nagelspullen + wat back-ups.

Ben je van plan een aantallen artikel te maken, dan hoor ik het graag. Ik ben heel benieuwd naar jouw stash.

Liefs,
Jessica

5 gedachten over “Beautystash in aantallen versie #2

Geef een reactie

