Wishlist

Wishlist Secret Elf Santa 2016 – #SelfS2016

Allereerst even een korte uitleg over wat nu de ‘Secret Elf Surprise’ nu eigenlijk inhoudt.
Het is een hippe manier van loodjes trekken en heerlijk aan de slag te gaan voor je geheime Elfje.
Het leuke is dat niemand van elkaar weet wie wie heeft, zelfs de OpperElf weet het niet!

Via Elfster houd je alles bij, je kan iedereen die meedoet volgen, je wishlist samen stellen en de wishlist van je elfje bekijken.

Ik maak bewust nog mijn lijstje extra via mijn blog. Zo kan ik het elfje die mij heeft net even van iets meer op de hoogte brengen. Via Elfster kan je namelijk geen afbeeldingen van producten uploaden. Wel weer in tekstvorm of een link. Laat dat nou net niet bij alles kunnen wat ik op mijn lijstje zou willen zetten.

Lees gauw meer om te weten wat ik allemaal graag wens om te krijgen. (Nee niet alles krijg ik hoor, we hebben wel een budget van €15,- dus het samengestelde pakketje kan dan een heuse verrassing zijn!)

collage-hema

HEMA
Ik ben dol op haken, al heb ik er niet altijd tijd voor en liggen er nog projecten om af te maken. Dit vind ik nou hele leuke setjes. Jip, Janneke, Takkie, De HEMA tompouce of de rookworst. De rookworst vind ik echt minder interessant dan de rest. Komt misschien ook met een beetje improvisatie maak ik hem zelf. Rond haken is gelukkig niet heel moeilijk.
Je maakt me vooral heel blij met Takkie, Jip of Janneke.

collage-trekpleister

Trekpleister
Heeft ook haaksetjes voor o.a. kerstballen te maken of misschien nog wel liggen van een eerdere actie vogelhuisjes haken (world of Jet producten geloof ik). Er zijn ook andere setjes verkrijgbaar zoals een etuitje of andere dingen. Dat vind ik niet interessant en leuk om te maken.
In de folder vind je nu ook een glazen stolp. Vind ik heel leuk om te krijgen!
De Catrice Liquid camouflage high coverage concealer in kleur 020 Light Beige vind ik heel fijn in gebruik. Het is momenteel een favoriet product.

action-stolp-1

Action
Deze heeft ook een stolp in de aanbieding. Vergelijk hem vooral even met die van Trekpleister. Welke ziet er mooier uit qua vormgeving en maat?

 

hema-collage-2

HEMA
Hier wat overige items van de HEMA.
De biologische t-shirt zijn echt heel fijn! Je mag me er best eentje cadeau doen in maat S. Liever geen wit, grijs of zwart. Wit vind ik lastig te combineren. Er moet altijd iets onder. De tanktop schijnt namelijk ook door -.-‘’. Grijs vind ik niet bij mij passen. Zwart heb ik nu al twee t-shirts van.

Ik maak graag fotoalbums. Vorig jaar ben ik gelukkig al klaar mee. Nu ben ik alle foto’s van Miep en haar nestje aan het inplakken. Zo lief om al die foto’s weer terug te zien. Een nieuw foto album / plakboek vind ik altijd handig om in huis te hebben.

Ooh die piek is gewoon heel fout en leuk tegelijk. Ik krijg gelijk dan het deuntje ‘’Pink fluffy unicorn’’ in mijn hoofd.

diverse-collage-4

Pipoos
Een winkel met heel veel creatieve spulletjes.
Ik zet een mooie haaknaald op mijn lijstje erbij. Een  2 mm of 2,5 mm gaat mijn voorkeur naar uit. Dit zijn de meest gangbare maten bij verschillende projecten. Deze hebben als het goed is een wat fijner handgreep dan de simpele ijzeren haaknaalden.

Overig
Een houten deegroller zou ik heel leuk vinden. Wel in een normaal formaat. Straks in een volgend huis met een oven wil ik wel het een en ander gaan bakken.

Ik heb al heel veel haakboeken. Lang niet alles is even leuk om te maken of niet mijn smaak. Mocht je iets gezien hebben, overleg dan even of het boek niet toevallig al in de kast staat. 😉

Wasbare ‘wattenschijfjes’ met een mooie pot van Dille en Kamille om ze in te bewaren. Deze zette ik ook op mijn lijstje. Dit om de hoeveelheid weg te gooien wattenschijfjes te minderen.

Zeeman heeft trouwens breiringen in de aanbieding. Het filiaal bij mij in de buurt had er een heel hoop liggen en deze waren 2,- nog iets. In verhouding weer goedkoper dan bij de Action. Dat zou ik ook heel leuk vinden om te krijgen.

sample_pic229

 

Niet nodig:

Naast alle dingen ik graag zou wensen is er uiteraard ook een lijstje op Elfster aanwezig wat ik absoluut niet nodig heb of niet wens te krijgen. Ik zal deze hier nog even herhalen:

  • Maskertjes
  • Mini’s of andere samples (ben blij dat ik nu bijna alles heb opgemaakt!)
  • Foundation of primers
  • bodybutter, bodylotion etc. Ik gebruik het niet. Ik heb zelfs moeite om het geen wat ik heb staan op te maken….
  • Make-up, tenzij het op mijn lijstje staat vermeld. En uiteraard wil ik alleen proefdiervrije make-up, zie naoki.nl
  • Kaarsen, tenzij het zonder parafine is.
  • Nagellak. Ik heb nog een hele grote stash.
  • De katten hebben ook niks nodig. Snoepjes heb ik nog een behoorlijke voorraad.

Ik hoop dat ik het op deze manier allemaal iets duidelijker heb kunnen maken voor mijn elfje en dat er een heel mooi en leuk pakketje mag uitkomen. Ik laat me verrassen!

Liefs
Jessica

Geef een reactie

