Wishlist

Travel – London Here I come! – Beautywishlist

Een vriendin van mij loopt stage in Engeland. Ik had haar beloofd om nog voor het einde van haar stage te bezoeken. Begin januari ga ik naar London.

Ik heb er onwijs veel zin in, maar ook om te winkelen. Ik maak voor mezelf vast een wensenlijstje, zodat ik in London wat meer tijd over houd om andere dingen te bezoeken, zoals musea of de buurt Camden.
Ik heb dit lijstje bij de hand, maakt voor mij het shoppen daar een stuk makkelijker.

metro london

afbeelding Boozyshop
afbeelding Boozyshop
  • Real Techniques Miracle Diamond sponge.
    Dit merk is verkrijgbaar bij Boots. Niet in elke winkel van Boots.
    In de Boots zelf ga ik nog wel kijken naar andere kwasten van dit merk of de spons. Ik heb nu de Beautyblender, maar deze Real Techniques is ook latex vrij. De spons daardoor niet zo hard. Dit ga ik ter plekke bekijken.
Afbeelding The Balm
Afbeelding The Balm
  • The Balm ‘Manizer Siters’(Christmas gift set)
    Een trio met waaronder een hele mooie highlighter en bronzer. Heel erg pretty! Deze is te koop in de winkel bij Debenhams.
    Eigenlijk zijn alle producten van dit merk prachtig vormgegeven.
Katvond Debenhams
Afbeelding Debenhams
  • Kat von D make-up
    Yes eindelijk een winkel waar het gewoon verkrijgbaar is. Ik weet nog niet zeker of ik iets ga kopen. Ik ga zeker even rondneuzen en wie weet wat voor moois er tussen zit.
    Dank je marjolaen voor de tip. Het is te koop bij Debenhams.
Shadowbox Urban Decay
Afbeelding Urban Decay
  • Urban Decay palette
    Ik heb de eerste twee Naked paletten in mijn bezit. De eerste gebruik ik graag. De tweede ben ik achter gekomen, past minder bij mij qua kleuren. Het is een mooi merk.
    Ik vind de LE palette altijd heel mooi, er zijn er zeker een paar waar mijn oog opvalt. Bijvoorbeeld het Moondust palette met onwijs veel glitters, het Shadow Box eyeshadow palette met veel kleur. Qua basic palette twijfel ik tussen het basic 2 palette, deze heeft donkerbruin als donkstere kleur of het basics ultimate matte eyeshadow palette. Twijfels…. Waar zou jij voor gaan van Urban Decay?
    Het is te koop bij Selfridges en Debenhams.
Zoeva Douglas
Afbeelding Douglas

 

  • Zoeva palette
    Nu twijfel ik weer tussen Urban Decay en Zoeva. Zoeva is in verhouding goedkoper, maar ook een heel goed merk. Hier ga ik gewoon een blik op werpen bij Selfridges.
nyx cosmetics
Afbeelding NYX Cosmetics
  • NYX
    Een merk wat steeds meer in de schijnwerpers staat. In Nederland is er straks een NYX winkel in Amsterdam te vinden. Toch ben ik eerder in de buurt in London dan de winkel in Nederland. Ik hou me vooral in, omdat ik graag in London wil kijken.
    Hier/ ga ik eens rustig tussen neuzen. Het bekende jumbo potlood in de kleur ‘milk’ heb ik al.
    Het is te koop bij Selfridges.
Afbeelding Lush CA
Afbeelding Lush CA
  • Lush
    Geloof me, deze winkel kan ik echt niet overslaan op Oxford street. De vorige keer kocht ik alleen badproducten omdat deze niet vloeibaar zijn. Nu heb ik ruimbagage en ik wel een grote variant douchegel meenemen. Hoezee! Oeh en misschien zijn er nog wel kerstproducten over in het nieuwe jaar. Kleine kans, maar altijd leuk om tussen te neuzen.
Afbeelding Selfridges
Afbeelding Selfridges
  • Cowshed
    Een luxe uitziend merk wat in Nederland wel te krijgen is als het goed is.
    De parfums hebben hele grappige namen. Daar wil ik wel eens een blik op werpen.
    Juist een proefdiervrije parfum vinden is lastig, maar dit spreekt me wel aan.
    Te koop bij Selfridges.
Afbeelding Ecotools
Afbeelding Ecotools
  • Ecotools en een menstruatiecup
    Ecotools is hier wat makkelijker verkrijgbaar dan in Nederland. Ik heb al meerdere kwasten van dit merk en deze bevallen erg goed. Ik ga kijken of ik nog wat nodig heb of wil vernieuwen van dit merk.
    Een menstruatiecup hebben ze hier als het goed is o.a. bij superdrug gewoon in de winkel liggen. Je hoort er steeds meer over en het is milieu bewuster dan maandverband en tampons. Dan kan ik er op mijn gemakje eens naar kijken i.p.v. via het web.

 

Een aardig lijstje. Sommige dingen heb ik niet echt nodig, maar wekken zeker mijn interesse. Ik zal dan ook niet alles kopen, maar wel overal even kijken.

Nu nog wachten tot januari!

 

Liefs
Jessica

3 gedachten over “Travel – London Here I come! – Beautywishlist

Geef een reactie

