tag

30 day challenge – week 5 ‘De betekenis achter mijn blognaam’

Iedere week kun je een artikel verwachten van de ”30 day challenge”. Ik kies er bewust voor omdat 1 keer per week te doen.
Vandaag is de vierde opdracht aan de beurt.
De vorige opdracht 4; ‘Wat zijn je drie gezondste gewoontes? + uitleg’ vind je hier. Het opdrachtoverzicht vind je hier.

Een artikel wat kort en krachtig zal zijn. Ik heb er niet heel veel over te vertellen dan hoe het ontstaan is.

Mijn blognaam komt voort van de bijnaam die ik vroeger altijd kreeg van een aantal vrienden.

De bijnaam ‘sneeuwkipje’ is uniek. De naam heb ik nergens anders gehoord. Ik vind de naam nog steeds apart en grappig klinken. Het verhaal achter mijn blognaam is dus eigenlijk heel kort.

De naam staat ook niet voor beautyblog, zoals je bij sommige bloggers ziet. Ik gebruik mijn blog als uitlaatklep, zodat ik vrij kan schrijven over dingen die mij bezighouden.

Hoe is jouw blognaam ontstaan?

Liefs
Jessica

 

3 gedachten over “30 day challenge – week 5 ‘De betekenis achter mijn blognaam’

Geef een reactie

