persoonlijk

Secret Elf Surprise – Mijn elfje was Kim!

Dit jaar was ik weer van de partij. Ik vond het super om voor iemand een mooi pakketje te maken. Uiteraard kreeg ik van iemand een pakketje terug. Kim mocht dit jaar voor mij aan de slag!

Tot nu toe heb ik elk jaar meegedaan met het concept Secret Elf Surprise. Het idee is simpel. Je doet met een groep meiden mee. Maakt een wensenlijstje via Elfster. Alle meiden kunnen ook je lijstje zien en inspiratie opdoen. Je krijgt na de sluiting een lootje. Dan ga je aan de slag voor je Elfje. Je gaat op zoek naar de wensen van het lijstje. Je bent verplicht minimaal 1 geheime vraag te stellen. Zo kom je meer over je Elfje te weten. Ook handig als iets niet meer verkrijgbaar is.

Dit jaar heb ik er onwijs veel zin in gehad. Volgens mij was het nog maar halverwege de zomer, terwijl ik al bezig was met mijn verlanglijstje.

Ik had dit jaar echt geen idee wie mijn elfje zou kunnen zijn. Bij het uitpakken wist ik het zeker. Het was Kim. Ik herkende het aan de cadeau labels. Mijn elfje was namelijk de kaart vergeten erbij te doen ;P.

 

Een hele grote doos en later bleek nog deel 2, de envelop te komen.
Eenmaal de doos uitgepakt, zag alles er zo uit:

Ik was wel heel nieuwsgierig wat er in de pakjes zou zitten, maar ook of er items van mijn wishlist bij zijn.
Ik ben gauw alle pakjes gaan uitpakken.

 

Check de zelfgemaakte cadeau labels. Zien ze er niet prachtig uit?
Ik bewaar ze gewoon weer voor volgend jaar! Ik vind ze veel te leuk om ze weg te gooien.

cadeaulabels

Twee items van mijn lijstje. De haaksetjes van Takkie en Janneke. Ik vind het leuk om te haken. Jip en Janneke zijn voor mij echt iets uit mijn jeugd. Leuk om het op deze manier te laten herleven.

Verder kreeg ik nog een vogelhuis pakketje om te haken. Die vind ik trouwens wel heel grappig! Jammer dat er geen echte vogel in kan ;P.
De haaknaald wilde ik al een tijd proberen. Super dat deze in pakketje zit.
Als laatste een item dat echt al een paar jaar op mijn wishlist staat, namelijk een deegroller.
Ik kan er nu nog niet zo veel mee. Op dit moment hebben we een waardeloze magnetron oven waar nauwelijks iets gaar wil worden. Over een jaar wonen we in ons andere huis MET oven!! Hoezee!! Dan kan ik eindelijk wat dingen gaan bakken.

Kim is zo lief geweest om er nog wat extra items bij te doen. De thee is helaas al gesneuveld. Bebp, ons puber kitten, heeft ’s nachts de zakjes van tafel gestolen. Ik kon er nog net één terug vinden.
Hier in huis geldt eigenlijk gewoon alles gelijk opruimen……. Anders komt Bebp wat stelen ;P

 

Dank je wel Kim dat je mijn elfje was dit jaar! Je hebt je echt aan mijn wishlist gehouden, waardoor je me echt heel blij mee maakt. Volgend jaar weer? #SelfS2017
OpperElf super bedankt dat je het dit jaar weer op je wilde nemen!

Ik kan iedereen echt aanraden om mee te doen met de Secret Elf Surprise.
Wie, wat en hoe? Dat kan je hier lezen. Ik schreef het bij de start van #SelfS2015, maar uiteraard is deze voor elke editie van toepassing.
Op naar volgend jaar! #SelfS2017

O, ja ik mocht uiteraard ook een pakketje samen stellen. Dit jaar mocht ik het doen voor Selina!

 

Liefs,
Jessica

4 gedachten over “Secret Elf Surprise – Mijn elfje was Kim!

  1. Wat superleuk dit! Echt heel grappig die haaksetjes. Oh en lekker bakken volgend jaar met je deegroller en oven in je nieuwe huis. Jammer dat de kat je thee te pakken kreeg.

Geef een reactie

