persoonlijk

Secret Elf Surprise – Mijn Elfje was Sonja!

Tot nu toe heb ik elk jaar meegedaan met het concept Secret Elf Surprise. Het idee is simpel. Je doet met een groep meiden mee. Maakt een wensenlijstje via Elfster. Alle meiden kunnen ook je lijstje zien en inspiratie opdoen. Je krijgt na de sluiting een lootje. Dan ga je aan de slag voor je Elfje. Je gaat op zoek naar de wensen van het lijstje. Je bent verplicht minimaal 1 geheime vraag te stellen. Zo kom je meer over je Elfje te weten. Ook handig als iets niet meer verkrijgbaar is.

Voor nu stop ik met de uitleg. Het idee is duidelijk! Lees gauw mee om te weten wat mijn Elfje allemaal voor mij heeft geshopt!

IMG_20151218_165329

Jessica’s Elfje was Sonja!

IMG_20151225_151142

Oohhh wat vond ik het spannend zeg dit jaar! Haha ik was ook wel een beetje een zeurkous dat ik heel lang op mijn geheime vraag moest wachten. Dat vind ik juist zo leuk om te krijgen. Gelukkig kreeg ik zelfs meer dan één.
Eerste kerstdag moest ik van mezelf eerst verplicht alle huishoudelijke klusjes doen, zodat ik daarna in alle rust m’n pakje uit kon pakken.

IMG_20151225_151306

 

De doos was leuk verpakt en Sonja heeft er creatief een sneeuwpop op getekend! Zo echt krijg ik het niet voor elkaar haha.
Het pakje bevatte een hoop glitters/nep sneeuw! Alles zat onder toen ik de cadeautjes en samples uit het pakje haalde.
Op het kaartje stond nog niet wie mijn Elfje was, dat mocht ik nog even gaan puzzelen. Sonja had een visitekaartje in stukjes geknipt, maar als snel was duidelijk wie mijn elfje was.

IMG_20151225_151530

Het is nu de hoogste tijd om de pakjes open te maken. Ik ben verrast, want er zaten zeker dingen in die ik leuk vind en niet op mijn lijstje stonden. Dank je wel Elfje Sonja!

IMG_20151225_152740

Ik kreeg leuke dingen:
– Wattenschijfjes van de DM (Duitse Drogist)
– Kolonisten van Catan kaartspel
– Essence – All About Bronze oogschaduwpallet –> Ik heb deze gauw in gebruik genomen
– Een stempelkussen- Clear stamps om mee te stempelen
– Sneeuwpop van vilt maken
– Een zeepje op basis van honing

Collage SelfS2015

 

Als extra’s had mijn Elfje er nog 2 nagellakjes van P2, een nagellakje van Yves Rocher, een doorzichtige kerstbal bij gedaan en wat sampels van Weleda.

Dank je wel Sonja dat jij mijn Elfje was dit jaar!!

Ik mocht zelf ook voor een Elfje aan de slag. Mijn Elfje was Iris en haar verslag kan je hier lezen.

Liefs,
Jessica

3 gedachten over “Secret Elf Surprise – Mijn Elfje was Sonja!

Geef een reactie

